Stevein evine geldiklerinde herkes alt katta salondayken Eddie üst kata Stevein odasına çıktı. Üstüne bir şeyler aldı, altına Stevein eşofmanını üstüne onun tişörtünü geçirip aşağı indi.
İndiğinde bira masası kurulmuştu çoktan.
Eddie: Bekleyin lan beni
Dustin: bekliyorlar merak etme
Steve: Sensiz tadı olmaz zaten
Eddie gülümsedi ve odadaki yeri fark etmeden bir sürü ezilmiş kutu birayla doldurmuşlardı. Eddie hararetle bir şeyler anlatmaya başladı.
Eddie: Dustin o günü hatırlıyor musun?! Ben aynen şu şekilde masada yürüyorken Jasona sataştım! Ben ona sataştım sonra o da bana bir şeyler dedi ve aynen böyle dil çıkarttım.
Eddie bunları söylerken masada yürüyüp hayalindeki Jason ile konuşmuş ve aynı o zamanki gibi dil çıkartmıştı.
Steve: Hee sen o yüzden benle tanıştığın ilk gün bana bakıp öyle yaptıınn! Lan beni Jason olarak mı görüyorsun
Eddie: Hayıırr
Eddie masadan başı gözü dolanarak indi ve Stevein kucağına geçip ona koala gibi sarıldı.
Dustin: Ya keşke şu anları kameraya çekseydim. İstesenizde inanmazdınız
Robin: Ya piçlere bak ya! Benim sevgilim olmadan sakın benim yanımda böyle vıcıklık yapmayın lan
Steve: Kes be, bulcaz dedik ya
Robin:...pff, çok sıcak havaaa
Eddie: Hadi havuza atlayalım
Robin: Eveett!
Eddie ve Robin bahçedeki havuzun önüne geldiler, Robin Eddieyi düşünürken görünce onu ittirdi, onu ittirince kendi dengesi de bozuldu ve o da düştü.
Steve: ya çocuk gibisiniz! Bensiz nasıl atlarsınzı ya
Steve onların yanına gitti.
Steve: Sizinle küstüm, gerçekten bensiz nasıl atarsını ya
Eddie: şşt, yakışıklı. Gelsene su çok serin... belki suyun altında bir şeyler yaparız
Steve güldü ve ayakkabılarını çıkarıp Eddienin yanına gelip yüzdü. Eddie gülerek ona yaklaştı ve yakasından tutup onu kendiyle beraber suya daldırıp dudaklarını öptü.
Robin: Iy kusucam şimdi! Durmadan öpülüyorlar Dustin! Polis ambulans itfaiye bir şey çağır!
Dustin:...harika çocuk olan siz yetişkin olan ben oldum ha
Eddie ve Steve suyun altından çıkıp çok hızlı nefes alıyorlardı.
Eddie: Nerdeyse boğularak ölücektik! Bu harikaydı!!
Steve: Eveeet!
Robin kafasını havuzun kenarındaki fayansa yaslamış uyuyordu.
Dustin: çıkın hadi sudan. Sabaha kadar burda sizin ölüp ölmediğinizi kontrol edemem
Steve: Sen Robine bak. O öldü galiba
Eddie: Aa öldü...dua edelim gel
Dustin bir yandan gülerken bir yandan Robini uyandırdı. Robin zar zor uyandı ve havuzdan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak|| Steddie
Fanfiction'Neden böyleyim bilmiyorum' "Seni düzelteceğim, sadece bana şans tanı" 'Hayır, farklı olmak güzel.. öyle değil mi?'