Eddie ve Steve diğerlerini evlerine bıraktıktan sonra Eddie'nin evine gittiler. Akşamki konser için hazırlanıyorlardı.
Steve: Önce sen hazırlan ben seni izliyim.. nasıl fikir
Eddie yatakta oturan Steve'e baktı. Onun yanına gidip kucağına geçti, ona sarılıp ensesindeki saçları sevdi.
Eddie: Harika fikir... seni çok seviyorum
Steve: Umarım beni çok sevmenin konser bileti almamla ilgisi yoktur
Eddie: Hayır tabii ki dee. Seni hep çok seviyordum ama bu konser olayı biraz daha artırdı
Gülüştüler ve Eddie ayağa kalktı tekrar dolabın önüne geçip Metallicanın son albümün olduğu tişörtü giydi üzerine, kolsuz gri tonlarında hafif kısa bir tişörttü. Altına düşük bel yırtık siyah kotunu giydi. Her zamanki zincirini taktıktan sonra gözü yatağın ucuna asılı kelepçeye takıldı. Onu alıp Stevein yanına gitti, yatağa oturup Steve baktı.
Eddie: Sana bunun çok işlevli oluğunu söylemiştim değil mi? Hem pantolonuma süs olarak takabilirim hemde ikisini aynı yere geçirip bileklik olarak kullanabilirim
Eddie gülüp ikinci dediğini yani bileklik olarak kullandı, sağ koluna geçirmişti bilekliği. Ayağa kalkıp siyah parmaksız eldivenini sadece sol eline takıp üstüne bir kaç zincir bileklik taktı. Saçlarındaki örgüyü açtı ve kafasını hızlıca sağa sola salladı, saçları daha hacimliydi artık. Steve dönüp gülerek konuştu.
Eddie: Vala! Hazırım... ee sen ne giyeceksin
Steve: Böyle geleyim işte
Eddie onun üstündeki açık mavi kısa kollu bol gömleğine ve altındaki krem rengi pantolona bakıp kahkaha attı.
Steve: n-ne gülüyosun..? O kadar mı iğrenç
Eddie: ah... ay hayır tabii ki de
Eddie Stevein yanına gitti tekrar, yüzünü elleri arasına alıp yüzüne yaklaştırdı.
Eddie: Seni bu kıyafetle ordaki manyaklar yer... ve seni benden başkası yesin istemem
Gülüp alt dudağını, dudakları arasına aldı. Steve ellerini onun beline götürdü, kendine doğru çekip kucağına oturmasını sağladı. Eddie, Stevei yatağa uzandırıp kendi ağırlığını ona vermeden onun üstüne uzandı.
Bu uzun ve romantik öpücükten sonra Eddie yavaşça çekildi, Steve gözlerini Eddienin aralı dudaklarından gelip, dudağına bağlı olan salyaya baktı tekrar dudağını öpüp doğruldular.
Steve: Peki beni yememeleri için ne yapacaksın
Eddie: İki sene önce biraz daha... cüsseliydim mi denir her neyse, ondandım işte ve tarzım hala aynıydı. Yanii elimde sana göre kıyafetler olduğu için şanslısın
Eddie gülerek ayağa kalktı ve dolabının derinliklerinden siyah ve sadece dizleri yırtık kotunu aldı, kafasını dolaptan kaldırmadan Steve doğru attı, üstüne de siyah bol ama kısa kollu gömleğini çıkardı. Ona döndü ve vücuduna baktı.
Steve tam üstündekileri çıkartıyordu Eddie ona döndüğünde. Eddie alt dudağını ısırıp gözleri zorda olsa yüzüne kaldırdı.
Eddie: Eğer insanlık kıyafeti bulmamış olsaydı, seni gördükten sonra herkes tahrik olduğu için kıyafet bulurlardı
Stevein yanağı kızarmıştı, Eddie güldü ve Steve pantolonu giyerken, elindeki gömleğin düğmelerini açtı. Steve'e yaklaşıp gömleği giydirdi ve pilelerini pantolonuna sokup biraz bol duracak şekilde hafifçe çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak|| Steddie
Fanfiction'Neden böyleyim bilmiyorum' "Seni düzelteceğim, sadece bana şans tanı" 'Hayır, farklı olmak güzel.. öyle değil mi?'