Saat 11 sularında Eddie sonunda gitar çalmaktan sıkılmıştı. Eddie Steve mesaj attı.
Eddie
Sevgilim
Müsait misin?Steve
Müsaitim bebeğim bir şey mi oldu?Eddie
Seni arayabilir miyim?Steve
TabiiSteve Eddieyi aradı.
Eddie: Stevee... çok sıkıldım biliyor musun
Steve: Bende. Keşke yanyana olsaydık
Eddie: Olalım o zaman
Steve: Nasıl
Eddie: güzel bir film buldum. Gelde onu izleriz sonra beraber uyuruz
Steve: Hmm çok cazip bir teklik aslında. Kabul. Direkt pijamalarımla gelicem
Eddie: uu... bende seni bekliyim bari
Steve: Çok bekletmeyeceğim seni prensim. Kapatıyorum
Eddie: Tamam. Seviyorum seni
Steve: Bende seni bebeğim
Steve telefon kapatıp yataktan çıktı. Önlem amaçlı kendine güzelinden bir boxer çıkartıp giydi. Üstüne yine en güzel pijamasını giyip parfüm sıktı bir sürü. Saçına tarağıyla şekil verip evden çıktı.
——————
Eddie o sırada odasına gitti. Mağazadan, Sevgilime hediye diye aldığı şeylerin bir tanesini yatağın altına koydu ve diğerini alıp biraz göz gezdirdi. Yatağa koyup üstünü çıkarttı ve toz pembe ip iç çamaşırını giydi.
Eddie: Ah... bence beğenir.
Eddie üstüne düşük bel bol ve siyah kargo pantolonunu giydi. Üstü için bir tişört çıkartıp odasındaki makasla tişörtü kesti. Tişörtü üstüne geçirdi ve aynadan kendine baktı.
Eddie: İmkanım olsa kendime verirdim. Off
Eddie parfümünü sıktı ve salona geçip filmleri inceledi. Güzel bir bilim kurgu filmi çıkartıp masaya koydu. O sırada Steve geldi.
Eddie kapıyı açıp Steve sarıldı. Steve Eddienin yüzünden başka bir yerini görmesine fırsat verilmeden sarılınınca, eli Eddienin soğu beline geldi ve şaşırdı.
Steve çekilip Eddieyi süzdü. Eddie sırıttı
Eddie: Güzel miyim?
Steve:...Güzel miyim mi? Güzel ötesisin
Eddie kıkırdadı ve filmi takıp Stevei koltuğa oturttu. O da yanına oturdu.
Eddie kafasını Steve yaslamış, Stevein eli belinde film izlerken sıkıcı bir sahne araya girince Eddie mutfağa gidip iki kadeh çıkarttı ve şarap doldurup yerine geri geçti. Steve şarabı alıp bir iki yudum aldı. Eddie onun boynunu izleyip, elindeki kadehe baktı ve o da bir iki yudum aldı. Eddie kadehi masaya koyup filmi yerinden çıkartıp Steve baktı.
Eddie: Steve
Steve: Efendim bebeğim
Eddie: bu gece... teknik olarak sana ilk ev boş mesajımı attım *güldü*
Steve: Evet evet öyle oldu. Ama beni ilk eve atışın değil *o da güldü*
Steve Eddieye baktı uzun uzun. Yüzüne yaklaştı, Eddie hakkında. Karşı koyamadığı çoğu şey arasında dudakları da vardı. Dudaklarındaki şarap tadı hala gitmemişken dudaklarını öptü. Eddie elini pantolonuna götürdü ve iç çamaşırının ipini görünecek şekilde yukarı kaldırıp Stevein kucağına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak|| Steddie
Fanfiction'Neden böyleyim bilmiyorum' "Seni düzelteceğim, sadece bana şans tanı" 'Hayır, farklı olmak güzel.. öyle değil mi?'