Witam w pierwszym tomie mojej książki z Vampireverse. Jest to książka, którą chciałam napisać od dawna jednak bardzo często ją poprawiałam więc nie dałam rady jej wstawić. Od razu mówię, że ta książka będzie mieć, aż 5 różnych części z życia bohaterów.
Chcę też zaznaczyć, że nie wszystkie imiona postaci znałam więc posłużyłam się youtubem, innymi książkami i wikipedią.
Opis nie będzie zgadzał się w pełni z całą fabułą autorki tego Au, jednak chciałam napisać własny, byście dokładnie wiedzieli co i jak trzeba czytać i rozumieć.
Więc nie przedłużając przedstawiam państwu:
Potwory:
Encre- znany ze znakomitego malarstwa malarz, główny bohater. Mieszka w małej chatce na skraju lasu. Bliski przyjaciel Cruzar i Azure ze straży królewskiej. W opowieści ma 20 lat.Azure- najlepszy przyjaciel Encre. Jest w straży królewskiej i podlega pod rozkazy Eterny, oraz króla i królowej. Nie ma zdania o wampirach, nie umie zdecydować, czy są dobre czy też nie. W opowieści ma 20 lat.
Cruzar- Najlepszy przyjaciel Encre, podkochujący się w nim od pewnego czasu. Jest w straży królewskiej i jest najlepszym przyjacielem Eterny i Azure. Uważa, że wampiry to najbardziej krwiożercze i paskudne stworzenia jakie mogą chodzić po ziemi i uważa, że trzeba je zabijać przy jak najbliższej okazji. W trakcie opowieści ma 24 lata.
Khaizer- Jeden ze starszych strażników zamku królewskiego. Nie uznaje wampirów za osoby bardzo szkodliwe i niebezpieczne, jednak jest w stanie z jakimś zawalczyć. Przyjaźni się z Cruzarem. Dla Cruzara Khaizer jest mentorem. W trakcie opowieści ma 33 lata
Eterna- jedna z najgroźniejszych dla wampirów łowczyni. Jest bezwzględna i nieprzewidywalna w wielu kwestiach. Uważa, że wampiry to potwory, żywiące się tylko strachem i krwią nie zważając na straty i, że cały gatunek powinien być unicestwiony. W trakcie opowieści ma 26 lat.
Dr. Lofty- podkochująca się w Eternie pokojówka mieszkająca w zamku księcia Asriela, królowej Toriel i króla Asgora. W trakcie trwania opowieści ma 19 lat.
Książe Asriel- Jeden z członków rodziny królewskiej. Syn Królowej Toriel i Króla Asgore. Nie ma zdania o wampirach, nie stoi po żadnej stronie i ani nie uważa, że trzeba je zabijać, ani że trzeba je zostawiać przy życiu. Odwieczny przyjaciel Eterny. W trakcie trwania opowieści ma 11 lat.
Fibi-jedna z pokojówek zamku królewskiego. Durząca się miłością w jednym z wampirów. Uważa, że wampiry to nic groźnego i niebezpiecznego. W trakcie opowieści ma 18 lat
Simon-nadworny naukowiec, lekarz i odwieczny przyjaciel królewicza. W jego oczach wampiry to krwiożercze potwory, które chcą rozlewu krwi. W trakcie trwania opowieści ma 37 lat.
Rufous- kowal w małym miasteczku. Uważa, że wampiry to kompletna bzdura. Ma ogromny temperament. W trakcie trwania opowieści ma 45 lat.
Wampiry
Fallacy- jeden z najgroźniejszych wampirów na świecie. Mieszka w ogromnej posiadłości wraz z synem i służbą. Jest władczy i cierpliwy. Ciekawostką jest to, że kiedyś spotkał się z młodym Encre i został poproszony o narysowanie. Od tego czasu ten śmiertelnik zwrócił jego uwagę. W trakcie trwania opowieści ma 350 lat
Jasper-przybrany syn Fallacy'ego. Uwielbia ludzi i jest w stanie poświęcić wszystko by móc spotkać się z jednym z nich. W trakcie trwania opowieści ma 130 lat.
Songe-brat Macabre. Jako wampir nie jest groźny. Jednak jeżeli zaatakuje kogoś z rodziny lub przyjaciół potrafi być groźny. Uważa wszystko jako marzyciel, czyli kolorowe i piękne. W trakcie trwania opowieści ma 200 lat.
Macabre-starszy brat Songe. Jest jednym z najniebezpieczniejszych wampirów na całym świecie. Pochodzi z Hiszpanii i jest jednym z przestępców wśród tamtejszych. Na co dzień zajmuje się bratem i bada świat. W opowieści ma 350 lat.
Carlos-jeden z ukrywających swoją pozycję w mieście wampir. Jest młody i podkochuje się w jednej ze służek z dworu królewskiego. W trakcie trwania opowieści ma 200 lat.
Więc to tyle. Jeżeli będę wprowadzać jakąś postać to zaedytuję tutaj tą osobę. Rodział pojawi się jutro lub w piątek miłego czytania :)
CZYTASZ
Vampireverse Wampirze kły Część 1 {W TRAKCIE NAPRAWY}
AdventureEncre-malarz słynący na całym świecie ze swoich pięknych nadwyraz obrazów Fallacy-wampir, mieszkający w ogromej posiadłości Czy coś między nimi zaiskrzy ?