#65#

186 16 0
                                    

Yeni bölüm "ne zaman gelecek?" diyenlere 'gelince' dememek icin zor duruyorum. Gelince yeni bölüm okuyacaksınız işte. Yayımladığım bölümlerin bir zamanı yok. Zaten elde fazladan yazılı bölümlerde yok. Haberiniz ola sjsusushshsh

Yorumlarınız ve gecenin bilmem kaçında gelen oylamalarınız için teşekkürler. Seviliyonuz <33

Yeni bölüm...

__________^-^__________

Mark ağaçtan indirdiği yavru kediyi sevmeye devam etti. Saatlerce onla oynadı. Kedinin beyaz pofuduk tüylerini okşarken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı. Kedinin gözlerinin birinde okyanusu, digerindeyse doğayı görmekteydi.

Falanda filan saatlerdir okuduğum roman sıkmaya başlamıştı ve bu saçma kitabı niye okuyorum lan ben. Doğru kapağı cok güzeldi.

Size uyarı sakın kapağını güzel bulduğunuz kitabı araştırmadan okumaya başlamayın.

Ayağa kalkıp saatlerdir kıpırdamayan tüm kemiklerim için ilk önce özür diledim sonra bir kaç esneme hareketi yaptım. Her yerim çaturt çuturt kırtlattığımda rahatlamıştım. Telefonumu elime alıp, her zamanki olmayan bildirimlere bakmak yerine saate baktim. Saat aksam 18:30 du. Akşam yemeğinin bitmesine son yarım saat kalmıştı. O kadar kitap okuduktan sonra hiç aç değildim. Zaten dün yeterince yemek yemistim. Bugünlük bile beni idare edebilir.

Dün Max ve yoldaşlari ile beraber oturup sohbet etmiştik. Ve bizi aksam yemeğine davet etmişlerdi. Akşam yemeğinde bol bol sohbetler edilmişti.

Max'in kız kardeşi ve klanından bazı aile üyeleriyle de tanışmıştık. Bizi çok iyi ağırlamışlardı.

Böylece klanlarda hikayemize dahil olmuştu.

Mubs klanı bir casus klanı. Onlar cesitli hayvanlara dönüşerek bilgi topluyorlardı. Klanın lideri Max'in 2. amcasıydı. Ve onunlada tanisma imkani elde etmiştik. Neredeyse şehir kütüphanesi gibi bilgiye sahip olduklarını öğrenmiştim. Ve onlara verilen görevler ile bazen bilgi topluyor bazende bazı kisileri öldürüyorlarmış. Aslinda böyle bilgileri hayatta kimseye söylemezler. Gizli bilgiler bunlar. Bir casus neden casus olduğunu söyleyip kendini ifşa etsindiki.

Bizle aralarını iyi tutmak için klan liderinin elinden her geleni yaptığını görmüştüm. Sanırım ilk defa birileriyle dostuz birileri demek az kalır. 300-400 kisilik bir aileyle dostuzda diyebiliriz.

Şöyle bir örnek verebilirim hatta; bir çocuk dışarıda arkadaşlarıyla oynuyordu. Fakat daha dönüşüm geçirirken kendini kontrol edemeyecek yaştaymış o yüzden onu kızdıran arkadaşlarının yanında minik bir kurda dönüşmüştü. Cok sevimliydi onun o minik burnunu falan görmeliydiniz. dhsjsnsjsj.

Sesleri duyunca bizde dışarı çıkmıştık. Evleri şehir merkezinden uzak bir ovada yaşıyorlardı. Kasaba gibiydi.

Minik kurt her yere saldırıyordu. Sonra tam bize saldıracağı zaman benim kurt reflekslerim devreye girmiş ve kendimi kontrol edememiştim. Her sey saniyeler içerisinde olmuştu. Her zamanki gibi...

Ben hırlayarak dişlerimi gösterirken minik kurt koca cüsseli ve hırlayan beni görünce kuyruğunu bacaklarının arasına kıstırıp başını eğmişti. Sonra hemen insan formuna dönüşmüştü.

Bende kontrolümü elime alınca insan formuma dönüşebildiydim. Sonraki zamanlardada klan lideri o olay için bizden özür dilemişti. Koskoca klan lideri casuslar ağında çalışan bir lider bizden özür diledi. Ah bu anı asla unutamam. Ve o lideride.

Düşlerinizdeki bahçelere...

Beyaz KürklülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin