Sıla düşüncelerine daldığın da revire neşeyle yaklaşan kişilerin sesini duydu.
Seslerini duyduğu kişiler revire girdiklerinde onlara baktı beyaz kurt.
İkisi kız ikisi erkekti bunların. Erkekleri hemen tanımıştı çünkü onlar arkadaşlarıydı. Burak ve Atakan...Kızlardan biri neşeyle konuşmaya başladı.
"ay ilk defa beyaz bir kurt görüyorum. Ay kalpten gidicem şuan."
Diğer kız onun kafasına vurarak.
"salak sende kurtsun." dedi.
Atakan "bizim ne dediğimizi anlıyor. Ben Atakan" dedi.
Burak "Burak" dedi sadece. İlk konuşan kız konuşmaya başladı.
"Ben Aslı ve bu da Deniz." dedi yanındaki kızı göstererek. "
Burak beyaz kurda hitaben söze girdi. "Tüm okul beyaz kurdu konuşuyor. Herkes görmek istiyor bayağı heyecanlıları da var aralarında. Senin genç biri yani bizim yaşlarımızda biri olduğun konuşuluyor. Eğer bizim yaşlarımızdaysan bu okulda eğitim görecek misin?"
Bu soru tekrar sorulduğunda Beyaz kurt bir kez daha düşündü. Yeni bir okula gidiyordu. Arkadaşlarının yanında mutluydu. Oda arkadaşından memnundu. Ama günleri sıkıcı geçiyordu. Yeni tanıştığı ve hemen ısındığı arkadaşları da bu okula geliyorsa o okulda kendisine benzemeyenlerle kalacaktı.
Sonra düşündü Sude ile Güliz'i onlarda onun gibi kurt muydu yoksa vampir mi, insan mı? Onların ne olduklarını bilmiyordu...
Fakat şuan aklında bu okulda yaşayacakları gelince bu okulda eğitim görmek yeni arkadaşlar edinmek geldi hem eğitim görürse kendi hakkında ve ailesi hakkında bir şeyler öğrene bilirdi. Ve kurt formunu daha çok güçlendirebilirdi. Hem de üvey ailesinden tamamen kurtulmuş olurdu. Fakat insanların onu beyaz kurt olduğunu bilmesini istemiyordu bir yanı. İkilem de kalmıştı.
En çok nedenli olan seçenek bu okulda kalmaktı sadece bir nedenli olan cevap ise diğer normal okula gitmekti.
Kalbini dinlemeyi seçti beyaz kurt. Kalbi kal diyordu.
Deniz söze girerek beyaz kurdu düşüncelerinden çıkardı. "Eğer bu okulda kalacaksan bir kaç gün eşyalarını toplamak için gidebilirsin." dedi.
Beyaz kafasını aşağı yukarı salladı. Aslı beyaz kurdun hareketine çok sevinmişti.
" ayy öleceğim mutluluktan şimdi beyaz kurdun bu okulda eğitim görmesine herkes çok sevinecek güçlü ve hızlı bir kurtmuş nasıl olsa. Kalpten benim gibi gitmezseler tabi ki. Hadi ben kaçtım bu haberi okula dağıtmam lazım ayyy."Alı daha gidemeden Burak " çabuk seviniyorsun belki bu okula gelmez." deyip Aslı'nın yüzünün asılmasına sebep oldu ama Aslı hemen " nerden biliyorsun? Bu okula gelecek hissediyorum" dedi. Aslı gelişmiş 6.hissiyle tanınıyordu fakat Burak onunla uğraşmayı seviyordu.
Aslı saçını savurarak odadan ayrıldı. Aslının bu tavrına içinden güldü.
Deniz "Ayağa kalkabilecek durumda mısın? Bir kalkmaya çalışsan olur mu? Bir de seni ayakta görelim dimi yani bu hakkımız. "
Atakan " bırakın biraz dinlensin büyük bir zehirlenme yaşadı nasıl olsa. Zaten bu okulda eğitim görürse çok fazla görürsün gerçi gelmese bile dedikodulardan öğrenirsin ya da ben sana anlatırım. Hadi çıkalım da dinlensin. "dedi Atakan. Sonrasında hepsi birlikte revirden çıktılar.
Revirde tekrardan yalnız kaldı beyaz kurt ama bu sefer düşüncelere dalmak yerine uyumayı seçti. Zaten kafasındaki düşüncelerin cevaplarını biliyordu.
Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın. Nasıl olduğuyla ,ilgili fikirlerini benle paylaşmanız beni mutlu eder. Bir hatam varsa düzeltirim.
Düzenlendi: 20.02.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Kürklüler
FantasyBir kız; kendisinin kurt olduğunu öğrenir. Fakat ailesi kurt değil kurt avcısıdır. Zaman ilerledikçe arkadaşları ve kendisini bekleyen sırlar ortaya çıkar. Arkadaşlarıyla maceralara yelken açar. Sizde bu maceraları keyifle okumak istemez misiniz? M...