#12#

1.1K 58 6
                                    

Çok fazla adrenalin salgılayarak koşmaya devam ediyorlardı. Beyaz kurt Griye oranla daha hızlıydı çünkü gri kurdun hala yarası tam iyileşmemişti. Ama kurt formunda olması iyileşmeyi hızlandırmıştı en azından eskisi kadar çok topallamıyordu. Kurtların yaşadıkları bölgeye göre farklılıkları vardı. beyaz kurdun daha cüsseli olması ve biraz daha diğerlerine oranla gelişmiş olması gibi... Siyahların dişleri çok sağlamdı. Griler genelde halk olarak nitelendirilirlerdi. Bunun sebebi bir savaşta daha pasif ve biraz korunmaya muhtaç  olmalarından kaynaklıydı.

Beyaz kurdun kulakları bir anda ormanda olması sıra dışı sesler duymaya başlamasıyla hareket etti ve dikkat kesildi. Tabi hala koşmaya devam ediyorlardı. Tehlikeyi sezdiğinde gri kurda " başka yöne git izimizi kaybettirelim. Dikkatli ol. Yakında avcılar var." dedi.

Gri kurt sağ da ki yoldan saparak, gözden kayboldu. Beyaz kurt bir süre gri kurdun seslerini takip etti. Sonrasında önüne dönerek asıl odaklanması gereken seslere kulak kesildi.

Beyaz kurt koşarken sesleri duymaya devam ediyordu. Ormanda  gerçekten avcılar pineklemekteydi. Yakınından ses geldiğinde ani bir şekilde durmaya çalışmasıyla yerde kaydı. Bu çok fazla ses demekti. Durduğunda yönünü geriye çevirerek koşmaya devam etti.

Avcılar yerlerinden çıkarak silahlarıyla ateş açtılar. Beyaz kurt kurşunların hepsinden hızlı bir şekilde sıyırdı.

Koşarken önüne bir avcının çıkmasıyla üstüne ağ atılması bir oldu. Kaçacak yeri kalmamıştı.

Yardım isteyen seslerle ulumaya başladı. Kendisinin bildiği üzere bu civarlarda tek kurttu.  Fakat ulumasıyla avcıların da etrafında ormandaki tüm kurtlar sardı.

Siyah kurtlar bile itaatkar bir şekilde avcıların etrafını sarmıştı.

Beyaz kurt olanlara şaşırsa da bir kez daha emir verircesine uludu. Ve Kurtların hepsi hırlayarak avcıların etrafını sardı. Avcıların içerisinde Sıla'nın üvey ailesi de vardı. Lakin Sıla onlara bu acımayacaktı. Elinde bir şans varken kullanmak istedi.

Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın. Nasıl olduğuyla ilgili fikirlerinizi benle paylaşmanız beni mutlu eder.

Düzenlendi: 20.02.24

Beyaz KürklülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin