#45# Bir Ölü

424 24 3
                                    

" Önümden çekilir misin? Acelem var."

" Sorun da bu ya neden acelen var?"

Vampirler, kurt okuluna yapılan saldırıdan dolayı mutlu olmuşlardı fakat kendilerine de böyle bir sey yasanirsa diye eski hallerinden vaz geçip dayanışma içine girmişlerdir.

" Çekil önümden! "

Transfer öğrencinin önünü kesen vampir bir an da çekildi. Amacına ulaşmıştı. Transfer öğrencinin odağından sudeler çıkmıştı çünkü.

Transfer öğrenci Ayşe koşarak sınıftan çıkmış olsa da odağını kaybetmişti. Sağ da ki koridordan koşarark asagi inmesine ragmen aradığını bulamadı.

Sudelerin Yağızlarla konuşmasının sebebi Yağızi, okuldaki vampirlerin hepsi dinliyor olmasıydı. Psikopatligiyla bilinen bir sadistti diğer Vampirler gibi.

Konuştuklari konu, Transfer öğrencilerin kavga cikarmaya çalışmasıyla ilgiliydi.

Okulda eğer küçük bir tartışma olsa bile Avcılar saldiriya geçecekti.

Yağız okuldakileri kavga çıkmaması için uyarmıştı ama nafile.

Bahcede laf dalışına  girmis olan iki öğrenciyi gormeleriyle vampir hiziyla yanlarinda bitmiştiler ama gec kalmistilar.
Havada mine çiçekli oklar ve sakinlestiriciler ucusmaya başlamıştı.

Herkes bir yana kaçıyor, birbirlerini korumaya çalışırken bayılan vampirler ve avcilara dalan vampirler her yandaydi.

Yağmur, kaçarken yediği sakinleştirici sayesinde bayılmışti.

Yağızlar ise Avcılara saldirmis çoğunu katletmistiler.

Sude ise hala tam bir vampir olmadığından vampir hızını kullanamiyordu.

Kaçmaya çalışırken sakinleştiriciden kılpayi kurtulmuştu. Ustune kosatak gelen Avciyi öldürmek istemiyordu ama onu yaralasa bile kendisinin yakalanma ihtimali vardı.

İlk tereddüt etsede ve vücudunun kana ihtiyaci olduğu için avciya karsi atakta bulundu.

Uzamis dişleriyle avcının boynuna dislerini geçirdi.

Ağzına kan tadi geldikce zevk aldı.

Sadistlesti.

Daha fazla kan arzulamaya başladı.

Önüne her gelen Avcinin kanını içiyor.  Bir kenara fırlatıyordu.

Kanın tadina alışmıştı.

Okuldaki vampirler canavara dönüşmüş gibi bir oyana bir buyana saldiriyordu hic tereddütsüz.

Okulun bahçesi kurt okulunda ki gibi kan gölüne dönmüştü.

Sude eline gecen bir kadın avciyi hic tereddütsüz kanini emerek yere fırlattı.

Gözü dönmüş gibi kan icerken arkasinda bukunan Yağızla laf dalaşına girmişti.

Yağız : Iyice azdı bu kız.

Sude : Bana laf söyleme. Sen ayri boksun sanki.

Yağız : hadi hadi git başka yerde havla. Sen daha vampir bile değilsin insan yavrusuuu.

Sude : Kufrettirme olum bas git.

Yağız : dikkat et!

Yağizin uyarisi gec kalmıştı. Sudenin kalbini delen ok mine cicekliydi.

Ve sude ağzından kanlar akaraj yere yığıldı.

Yağız hicbir şeyi umursamadan sudenin yanına çökerek onu kucağına yatırır.

Yağız : sakin uyuma. Acik tut gözlerini. Dayanman lazim.

Gibi sozlerle onu ayık tutmaya çalışıyordu.

Sudenin tam Kalbine giren ok sadece bir kaç dk onu ayik tutardı sonrasi sizin de bildiğiniz gibi Ölümdü.

Sude yerde hareketsiz kalsa bile yağız yanından ayrılmamışti.

Avcılarin hepsi ölmüş sag kalmamisti. Vampirlerden ise yaralılar ve baygınlar dışında ölüler hiç yoktu diyemeyiz vardı sadece bir ölümüz.

Saglik görevlileri geldiğinde Siyah torbaya ölüyü koymuşlardı. Gömülmek üzere mezarlığa giden ölü.

Yakın arkadaşlarıyla mezarlığa götürülerek gömülür.

Yağmur biraz başında ağladıktan sonra gider.

Diğer arkadaşı ise durumu hala sindiremedigi için mezarin başında durarak. Durgun durgun mezar taşında ki yazıyı sürekli okumakta.

Sude Ç....
D. : 17.07.20..
Ö. : .. . 12.2020
Ruhuna Fatiha

Beyaz KürklülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin