#43# Okuldan Uzaklaştırılma Ve Avcılar

428 30 0
                                    

NOT : Bu bölüm biraz küfür içerir.

1 Hafta sonra

...
"Hayatın ben gelmişini geçmişini SEVEYİM!!"

-Yeter! Lan! O hocanın ben s...!

Şu an ne mi yapıyoruz. Gördüğünüz üzere okula, hayata ve yeni gelen müdüre küfrediyoruz sınıfça.

Şimdi diyeceksiniz neden?

Bastan anlatayım. Bu ileri* zekalı yeni müdürümüz. Her gün başka sınıf olmak üzere tüm okula iş verdi. Bugün bizim sınıf bahçe, tuvaletler, sınıflar, anlayacağınız okulu tüm ayrıntısına kadar temizleyeceğiz ve benim belim gitti. Sanırım kaldim kambur kambur.

Sınıf arkadaşlarım da haklı olarak küfür ediyorlar.

"YETER ULAN!!!"

Elimde ki süpürgeyi yere fırlattım. Ve anında müdürümüz yanımıza ışınlanır.
" Ne yaptığını sanıyorsun sen? İsyan çıkarmaya yine kalkışma ceza alırsın."

Bu nasıl tehdittir ya.

" Yio. Ne isyanı. Sadece konuşuyor ve küfrediyorduk."

"Küfür mü? Cezalısın."

"Allah aşkına yine ne cezası."

Bu saymayı karıştırdığım 50. Ceza falan.

" Öğretmenine saygısızlıktan okuldan uzaklaştırıldın."

" Oh mis gibi tatil de yapmış geri gelmis olurum." çok sinir bozucuyum biliyorum.

"Babanın yanında kalacaksın."

"Bana emir vermeye hakkın yok."

" Aa saygısız. Bir haftalık cezan 1 ay olsun istemiyorsan saygili ol."

" Okuldan uzaklaştırma yetmediyse zincire vur."

Küfür yok.

Küfür yok.

Sakinim.

"iyi fikir."

"birincisi böyle bir şey yapmaya hakkin yok konseye gider ogrencilere iskence yaptığını soyler ve okuldan atilirsin yada benim gibi uzaklaştırılirsin. Ikincisi bana emir vermeye hakkin yok. Hm üçüncüsü ise... Vampirler okuluna gidiyorum. Hadi bay bay."

Tam arkami dönmüş gidiyordum ki. Sktir.

Üstüme kurt boğan atıldı. Her yanım yanıyor.

Yanıyor. Yanıyor. Yanıyor.
Iste şimdi ettim ağzına.

Cayır cayır yanmamı umursamadan kurta dönüşerek, bir kurali daha çiğneyerek - okulun icin de spor salonu dışında kurta dönüşmek. - müdürün üstüne atladım.

O an ki sinirle daha sadist ve psikopat olmuştum. Müdürü öldürmek istiyor icimde ki kurt.

Müdürü hirpalarken. Üstüme atilan ağ bile bana engel olamıyordu.

Sakinleştirici silahların hedefi olurken, bir yandan kılpayı Sakinleştiriciden kaçıyor, bir yandan da müdürü hirpaliyordum.

Icim de ki kurt daha çok harlanmis siniriyle hareketi ele geçirirken bende ona yardım ediyordum ki. Kurtum bedenimi, ruhumu ele geçirmek üzereydi. Gözlerimin önüne bir perde indiğinde sadece hedefi görüyor ve çevreye farklı pencerelerden bakıyordum.

Avcılar fırsatı kaçırmamak için kurtlara saldırıyor. Bazılarına ag atarak yada hançer ve daha bir çok silahla saldırıyordu.

Havada kurtların acı inlemeleri ve insan olanların haykırışları duyuluyordu.

Sanırım savaş başlamıştı.

Kurtlara karşı Avcılar.

Okulda sadece lise çağında öğrenciler yoktu. Ilk okul seviyesinde de öğrenciler vardı ve onların ağlayarak kollarından goturulmeleri, daha çok ateşimi harlamıştı.

Hedefimi kaçmaya çalışırken kolundan yakaladığım gibi bahcenin öbür tarafina fırlattım. Üstü başı kan olmuştu. Iste şimdi daha çok hirs ve daha çok kanla icim dolmuştu.

Yüksek bir uluma duyulduğunda diğerlerinin de ona eşlik ettiğini görüyordum. Ama tepki veremiyordum. İçimde ki kurtta o ulumaya katılmak istese de yapamıyorum.

Çok fazla bedenime Sakinleştirici yediğimden neredeyse sonsuz bir uykuya dalacakmışım gibi hissediyorum. Ama kendimi salamazdım.

Şimdi olmaz.
Şimdi olmaz.
Şimdi olmaz.

Ne kadat icimde tekrar etsemde icimde ki insan dayanamayacaktı.

Son kez etrafımdakilere ve yüksek bir ulumayla sesleri bastıran kurda bakarak. Sonsuz bir uykuya gözlerimi yumdum.

Her şey şişlikleşti, sesler kesildi.

Sanki huzurla uyuyacakmışım gibi içimi sarmaşık gibi saran huzura kendimi serbest bıraktım.

...
Iste bana göre güzel bir aksiyonlu bölümün daha sonuna geldik. İnşallah okurken zevk almışsındır.

Eğer yanlışlarım varsa yorumlarda belirtirseniz düzeltebilirim. Ve beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın.

Seviliyorsunuz Iyi Okumalar....

Beyaz KürklülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin