9. Bölüm

3.6K 125 9
                                    

Odadan çıkıp koşarak salona gittim. Ağlayarak,
"Azer koş" dedim Azer hızla ayağa kalktı yanıma geldi,
"Asel noluyo? İyi misin?" Dedi, cevap vermeden annemin odasına koştum. Azer de arkamdan gelmişti.

Azer annemin yanına gidip kucağına aldı ve hızlı adımlarla odadan çıktı. Kapıdaki adamlara,
"Arabayı açın!" Dedi yüksek sesle kapıdan çıkıp arka koltuğa hızla bindim. Azer annemi dizime doğru yatırdı ve arabayı hızla sürmeye başladı.

Şiddetle ağlayarak annemi uyandırmaya çalışıyordum.
Ellerimi yanaklarına koydum,
"Anne uyan,"
"Anne!"
Anneme ne kadar seslensem ve dokunsamda hareket etmiyordu.

Hastaneye geldik ve saniyeler sonra doktor yanımıza geldi. İki parmağını birleştirdi ve annemin boynuna, nabzının olduğu yere yerleştirdi. Saniyeler sonra elini çekti, hüzünle bize döndü.
"Başınız sağolsun"

Olduğum yerde çivinlendim. Etraftaki ışıklar birer birer söndü. Kulaklarıma  gelen sesler yavaş yavaş kayboldu. Kolumda baskı hissettiğimde oraya baktım, Azer kolumu tutuyordu. Elimi hızla çektim. Azer,
"Asel-" dedi elimle durdurdum. Gözümden bir damla yaş düştü, sertçe yutkundum.

Annemin yanına yavaşça yaklaştım. Tirtir titreyen ellerimi annemin saçına koydum, usul usul okşadım.
"Anne uyan hadi" gözümden yaşlar yavaşca yere damlarken gülümsedim. Acının tatlı tebessümü.
"Anne hadi, bana deniz gözlerinle bak" dedim sesim titrerken

Hemşireler annemin yüzünü örtmeye başlayınca hemen durdurdum.
"Dur." Hemşireler annemin yüzünü ve vücudunu kapattı. Bağırmaya ve titremeye başladım.
"Ya öyle nefes alamaz! Açın şunu!" Arkadan hızla Azer sarıldı.

Arkamı döndüm
"Azer birşey yap. Kapatmasınlar ya!" Dedim hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Azer sıkıca sarıldı, hızla hareket etmeye başladım.
"Bırak!" Annemi sedyeyle odadan çıkardılar. Daha çok bağırdım ve ağladım.
"Azer bırak! Götürüyorlar bırak. Birşey yap! Gitmesin Azer" dedim ve dizlerim beni daha fazla taşıması.

Azer de benimle birlikte çöktü, sertçe yere vurmaya başladım ve yeniden bağırdım.
"Bişey yapın ya bişey yapın! Ölmedi!" Dedim ve omuzumda bir acı hissettim.
Elim ayağım tutmuyormuş gibi hissettim ve gözüm karardı.

Yere doğru yavaşça düşerken Azer kucağına aldı ve yatağa bıraktı. Ağlayamıyordum, ağlamak istesem bile başaramadım. Sadece gözümden yaşların yastığa doğru süzüldüğünü hissettim.
Azer elini saçlarıma yaklaştırdı ve okşadı. Ardından gözümden akan yaşları sildi, devamı karanlık.

                               ❤️‍🩹             
 

Yavaşça uyandım, Azerin gözleri bana döndü. Birkaç saniye ona baktım ardından Azat'a ve Eda'ya değdi gözlerim. Daha sonra da ağlayan babama.
"Annem" dedim fısıltıyla çıkan sesimle gözümden yaşlar yeniden hızla akmaya başladı.
Kolumdaki serumu çıkartırken Azer yeniden tuttu.

"Bırak yalvarırım bırak" dedim hıçkırıklarla Azer'e bakarak. Azer beni tutarken aynı anda Azat'a
"Doktor çağır!" Dedi yüksek sesle. Hızla başımı sağa sola salladım
"Azer hayır."
"Azer lütfen yapmayın onu, izin verme." dedim aynı zamanda omuzlarına vuruyordum.

Doktor elinden iğne ile geldi ve hemşireler de geldi. Doktora baktım,
"Yapmayın yalvarırım" dedim, yeniden Azer'e, ardından Edaya döndüm.
"Ağlayamıyorum onu yapınca, hissizleşiyorum" dedim. Azer'in gözlerinin içine baktım,
"Seni asla affetmem." Dedim ve o an yeniden o küçük acıyı hissettim.

Aynı hissizlik, hemşireler yatağa yatırdı ve odadan çıktı. Eda hızla yanıma gelip koltuğun ucuna oturdu. Oda ağlıyordu, elimi tuttu. Yanağımı okşadı, Gözlerim kapanmaya başlasa da Eda'nın gözlerinden ayırıp Azer'e baktım.

Hissizce. Yaşlar yavaşça akıyordu yastığıma. Elini saçıma deydirecekken zorlukla kafamı diğer tarafa çevirip engel oldum. Ve saniyeler sonra yeniden derin bir uykuya daldım.

                        ................

Uyandığımda hâlâ başımda beklediklerini gördüm. Yavaşça doğruldum, Azer hemen ayağa kalktı. Beni tutacakken elimle yeniden durdurdum.
"Dokunma." Dedim ve ciddi bir şekilde devam ettim.
"Annemi görmek istiyorum" dedim yeniden istemsizce sesim titremişti.

Kapı çaldı ve Azat girdi. Azat,
"Son kez görebilirsin yenge" dedi ve başını başka tarafa çevirdi. Azer'e baktım,
"Gidelim nolur" dedim yalvararak, Azer
"Şimdi gitmeyelim iyi değils-" lafını yüksek bir sesle kestim.
"İyi olmamı bekleme zaten. Gitmek istiyorum." Dedim sinirle,

Azat Azer'e yaklaştı ve sessizce
"Doktoru çağırayım mı?" Dedi. Hemen
"Sakın!" Dedim bastırarak. Kolumdaki serumu hızla çıkardım ve acıyla inledim, tam gidecekken Azer kolumu tuttu.
"Azer yalvarırım ilaç vermeyin, tamam sakin olucam yemin ederim sakin olu-"dedim ağlayarak ama lafım yarıda kalmıştı, sıkıca sarıldı.

"Tamam, ilaç falan yok." Dedi ve saçımı okşadı. Daha sıkı sarıldı.

Görevliyle birlikte morg kapısının önüne geldik. Görevli kapıyı açtı ve girmemizi bekledi. Yavaşça girdim ve annemin olduğu yerin önünde durdum.
Görevli morg ünitesinin bir tanesini açtı ve annemi gördüm.

Azer belimden tutarken ondan ayrıldım ve annemin yanına yaklaştım.
"Anne" sesim titredi, kalbim çıkacak kadar hızlı atıyordu. Belkide atmıyordu.
Babam da diğer tarafta geçti. Gözleri ağlamaktan kan çanağı olmuştu.

O da elini annemin saçına koydu ve okşadı. Annemin elini tutup öptüm,
"Anne daha çok erkendi" dedim hıçkırıklarımın arasından.

Dakikalar sonra görevli geldi ve artık çıkmamız gerektiğini söyledi. Azer,
"Asel hadi" dedi kafamı sağa sola salladım. Annemin kokusunu biraz daha içime çektim, görevli yeniden çıkmamız gerektiğini belirtti. Azer belimi tuttu ve beni dışarı çıkardı.

Hastaneden çıktık ve eve gittik. Mahir ağa babama,
"Başın sağolsun Cemil bey" dedi babam başını aşağı yukarı sallayarak
"Sağolasın ağam" dedi ve bana döndü.

Birlikte annemin odasına gittik. Azer gelmek istese de izin vermedim. Babam annemin yattığı koltuğa oturdu, ben de annemin yatağına yatıp babamın dizine kafamı koydum. Göz yaşlarım yatağı ıslatırken babam da saçlarımı okşuyordu.
"Asel" dedi, yaşlı gözlerimi babama çevirdim.
"Özür dilerim kızım." Dedi sesi titredi.




















Selam

Oy verirseniz sevinirim ⭐

Tiktok: sennvebenn_1

Sizi çok seviyorum ❤️🤍

Gül Güzelim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin