Dağ ayısının yazdığı mesaja geri dönmek için ayaklandım ve semaverin yanına doğru ilerledim.
Asiye: Muhtemelen... Hiçbir zaman!
Dağ Ayısı: Ah inatçı keçi ah!
Mesaja güldüğümde omzumda hissettiğim el ile irkildim, arkama döndüğümde karşılaştığım Alparslan abi ile şaşırdım.
"Özür dilerim Asiye, dün gece için yani. İş yerinden can sıkan bir haber aldım o an sana yansıdı bütün her şey"
"Sorun yok Alparslan abi"
Arkamı dönüp gittiğimde ona bakmamış, masadakilere ise hafifçe selam verip evin içerisine girmiştim. Peşimden gelen Vera'yı hızla mutfağa doğru çekiştirdim.
"Kız, Hasan abi? Hayırdır siz bir didişmeler atışmalar?"
"Aman Asiye önce konuşmayı öğrensin o kütük, o değilde ben buldum senin dağ ayısını"
Söylediği sözlerle hızlanmaya başlayan kalbim tamamen heyecandan dolayıydı.
"Kim, söylesene hadi Vera ne bekliyorsun!"
Vera mutfakta bir sandalyeye oturduğunda tam konuşacaktı ki içeriye abim girmişti.
"Kızlar hayde, şenlik varmış oraya gidiyoruz. Vera senide Hasan babanlara bırakacak baban sabah seni çağırmış."
Vera'ya acı dolu gözlerle baktığımda içimden kim olduğunu söylemesi için yalvarıyor dışımdan ise bir şey diyemiyordum.
___________________________________
Vera gittikten sonra üzerimi değiştirmiştim hızla, telefonumu elime aldığım gibi son zamanlarda sıkça iletişimde olduğum dağ ayısını çıldırtma girişimine başlamıştım.
Asiye: eee daha daha nasılsınız, ben geldim diye mi kasıldınız
Asiye:
Asiye: Ben hazırııııım, karşılıklı oynarız şenlikte artıkDağ Ayısı: Yuh
Dağ Ayısı: Çüş kızım
Dağ Ayısı: Kim dolandırdı seni, eksik parça vermişler söyle gidelim geri alalım kalan kıyafet parçalarını
Dağ Ayısı: Hızır seni böyle çıkarmaz, en azından yaylada.
Dağ Ayısı: Ayrıca hava soğuk ulan, donarsın!
Asiye: Hani ben güneş getirmiştim yaylaya?
Asiye: Ben bunu giymek istesem giyerim Hızır umrumda olmaz biliyosun, ama giymemi istemiyorsan sende bir fotoğraf atacaksın.
Dağ Ayısı: Tamam ula tamam!
Dağ Ayısı:
Asiye: hooaaay maaşşşallahAsiye: Haber versene ulan atarken
Asiye: Bunlar halis mi?
Asiye: Neyse neyse, bu sayılmaz hiçbir şey belli bile olmuyor ki!
Dağ Ayısı: Fotoğraf dedin attık işte, hayde sende değiş kıyafetlerini arabada bekliyoruz yarım saattir.
Asiye: Tamam be! Değiştim çoktan.
Dağ Ayısı: Bakayım
Asiye: Hmm bir fotoğraf daha atarsan?
Dağ Ayısı: Asiye!
Asiye: Tamam ya adımı mı ezberliyorsun!
Asiye:
Dağ Ayısı: Güzel.Asiye: Sağol iltifatların için ya, ayı!
Mesajlara dönmeden hızlıca evden çıkıp dışarıda bekleyen konvoy halinde birikmiş arabalara doğru ilerledim.
Hasan abinin arabasında önde Vera oturuyordu, Vera ile konuşmaya fırsat yakalarım diye hızlıca arabaya yöneldim ve arka kapıyı açtım, gördüğüm gözlerle şaşırsam da aldırmadan arka koltuğa oturdum.
Arkada benimle beraber oturan Alparslan abi, otururken açılan yırtmacıma göz devirerek kafasını cam tarafına çevirdi ve mırıldandı.
"La havle"
"Bir şey mi dedin Alparslan abi?"
"Dedim ya evet dedim, sende Vera gibi şeyler giysene kızım illa kavga ettireceksin bizi milletle"
Abim kadar yoğun bir korumacılığı vardı arkadaşlarınında, küçüklüğümden beri ne doğru dürüst erkek arkadaş edinebilmiştim ne de toplu bir arkadaş grubuna dahil olabilmiştim. Araba tam ilerleyecekken birden Alparslan abinin yanındaki kapı açıldı ve içeri Furkan abi atladı, bu ani girişine Alparslan abi bir küfür savursa da Furkan abi onu pek umursamamıştı. Arabayı sürmeye devam eden Hasan abi ise sabır dilemekle yetinmişti.
Vera ile beraber gülerken aynı anda Furkan abiye selam vermiştik.
"Selam yeng-"
Söylediği lafı ağzına tıkayan Hasan abinin ani freni olmuştu.
"Selam yeniden! Tabi selam!"
Anlamsızca Vera ile birbirimize bakarken Hasan abinin açtığı şarkı ile konu tamamen değişmiş ve yolculuk başlamıştı.
__________________________________
Selammm, yeni bölümle geldim tekrar kdksldlsd
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oy vermeyi unutmayalım 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayla Çiçeğim / yarı texting
Teen Fiction0543x: Geldin yine yaylaya güneşle beraber, kaç gündür sisliydi. 0543x: Gönlüme açtırdığın Güneşi bir bilsen, yaylayı kasıp kavururdu anasını satayım! Asiye: Kimsin? Gerçekten bir telefon sapığım eksikti! 0543x: O nasıl laf Asiye, sapık falan ayıp o...