2

3.3K 106 3
                                    

Gözlerimi araladığımda odamda yatıyordum. Pencerenin henüz açılmamış demirlerinden dolayı içerisi karanlıktı. Elime aldığım telefonda görmediğim bildirimle hayıflandım.

"Ne yani? Başka bir numara alıp yazmayacak mı? Nerde o eski wattpad hikayeleri ulan!"

Telefonu çift kişilik yatakta başka bir köşeye attığımda içeriden seslenen abim ile yatakta debelendim.

"ASİYEE! KIZ KALK HAYDE!"

Abimin beni rahat bırakmayacağını anladığımda içeri geçtim, mutfakta iş yapan anneme gülümseyerek abimin nerde olduğunu sorduğumda bana çatıyı göstermişti. Muhtemelen yine odun alınacaktı. Pijama takımımı umursamadan evden çıktığımda garajdan yukarı doğru çıkılan çatı katına ilerledim.

"Hızır reisin takası bugün erken başladı mesaiye herhalde! Hadi ver, ver çuvalı indireyim gidip uyuyacağım daha!"

"Gel küçük hamsi, yakaladım daha bırakmam seni haydi çık yukarı"

Hızır Ali'nin gülerek söylediğine bende gülmeye başlamıştım. Babamdan göremediğim sevgiyi Hızır Ali bana göstermiş hem abilik hem babalık yapmıştı.

Çatıya çıkan merdivenden tırmandığımda gördüğüm görüntü ile gözlerim yerinden çıkacaktı. Çatı katını temizleyip yaşanabilir hâle getiren abim ufak bir soba, kanepe ve bir yatak yerleştirmişti içeriye. Koşarak ona sarıldığımda mutluluktan havaya uçmama sadece ufak santimetreler kalmıştı.

"Tamam deli kız tamam, temizlik malzemeleri şurada. Geri kalan her şey senin haydi başla bakalım"

Merdivenlerden inen abimi izledikten sonra kendimi yeni yatağıma atmıştım, telefonumdan gelen bildirimlerin sesiyle elime aldığımda çeken internet ile gözlerim ışıldamıştı. Kızlardan gelen bir sürü mesajı es geçtiğimde gözüme parlayan kayıtlı olmayan ama bir o kadar tanıdık numara oldu.

0543x: Yeni bir hat almak için şehir merkezinden oldukça uzaktayım, indiğimde hatırlat bu engellemenin hıncını birkaç telefon hattı alarak çıkartacağım.

20:38

0543x: Günaydın, umarım yeni odanı beğenmişsindir.

10:53

Gelen ilk mesaja gülümsedim istemsizce, yayla şartlarında bir şeyler bulmak oldukça zordu. Hele ki bu şeylerden biri teknolojiye dayanıyorsa ultra zorlaşıyordu.

Asiye: Günaydın size de ey yabancı! Yazmaktan bıkmayacaksınız sanırım?

0543x: Aslında dün... Çok klişe olacak ama mesajları ben yazmadım. Kardeşim yazmış.

Asiye: Hah! Bir kuzenim yazdı bahanesinden sonra kardeşim bahanesi de geldi harika harika kdkskcks

0543x: Kızım yalan borcum mu var sana? Ben öyle süslü cümleler bilmem, yazmak benimde aklımdaydı ama öyle şeyler değil tabiki.

Asiye: Oldu canım tabi, burdan klasik hikayelere bağlanalım hatta, birazdan şey de "ben senin kim olduğunu bulurum"

0543x: Kim olduğunu bilmeseydim bulabilirdim, elimiz kolumuz uzun.

Asiye: Dikkat et abim o uzun elini ve kolunu kırmasın.

Asiye: Ayrıca sen kimsin be, daha kim olduğunu bile söyleyemiyorsun!

0543x: Söylerdim aslında, söylediğimde kaçmayacak olduğunu bilsem direk karşına geçerdim.

Asiye: IıIıııIIIIIııııııI *ses kaydı*
*Yalanın batsınn yalancısın!*

Asiye: bu şarkı benden sana gelsin, pek bir yakıştı!

Palavracı: Ne yalanı? Kızım bizde yalan olmaz!

Asiye: Ben senin nerden kızın oluyorum be! Dağ ayısı!

Palavracı: Sabır, sabrediyorum. Yüce Rabbim bana sabır bahşeder diye bekliyorum!

Asiye: Yüce rabbim yalancıyı sabretsin diye yaratmış yaaav kdkslclslx

Palavracı: Ah asiye ah!

___________________________

Böyle yazması daha hızlı oluyormuş flsşfşsşf Selammm kır çiçeklerimmmm nasılsınız iyi misiniz? Biraz konuşalım yahu! Sevdiniz mi Asiyemizi? Ben Hızır Ali'yi daha çok sevdim açıkcası belki ilerleyen bölümlerde onada bir şeyler yazaruk fldlfsllf ÖPÜLDÜNÜZZZZZ 🧡🧡🧡

Yayla Çiçeğim / yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin