Vera'ya her şeyi anlattığımda bir süredir camdan dışarıyı izliyordu resmen donuklaşmıştı. Kendi kendine bir şeyler mırıldanıp duruyordu.
"Ay Vera! Yeter artık kendine gel!"
Vera'yı kolundan birkaç defa salladığımda kendine gelebilmişti. Gözlerini birkaç defa kırpıştırdığında kafasını yavaşça bana doğru çevirdi.
"Şimdi o ayılardan biri sana yazdı öyle mi?"
"Evet balım"
"Sende cevap verdin öyle mi?"
"Evet balım"
"Şuan konuşuyorsunuz yani?"
"Ev-"
"Ay Asiye sus! Evet evet evet ne yeni kelime mi ezberliyorsun tamam anladık! Hayır hangisi acaba, senin tahminin var mı kız?"
Bir süredir bu konu hakkında düşünüp duruyordum zaten, bir tahmin yapamadığım gibi yerimde saymaktan öteye de gidememiştim.
"Bir tahminim yok, bugün attığı fotoğrafı gösterdim sana zaten. Daha çok Furkan gibi geliyor hem sessiz hem benimle çok samimi"
Vera bir süre düşündü, ayağa kalkıp yürümeye başladığından birkaç saniye sonra hızlıca bana dönüp konuşmaya başladı.
"Furkan değil, furkan olgun biri değil. Hem geçen yıl köydeki Şeyma ile adı çıkmamış mıydı? Nişan takacaklardı da Furkanın deli anası Müzeyyen bozdu nişanı. O iş hâlâ devam ediyor o yüzden Furkan olamaz"
Vera her ne kadar uzakta olsa da annesi Nuray teyze sayesinde tüm köyün dedikodularına hakimdi. Hatta bazı günler annemle Nuray teyzenin beş altı saat konuştuğu oluyordu. Bitirim ikili diyip geçiyordu abim onlara, gerçekten öyleydiler.
"Doğru diyosun, peki ya Murat?"
Düşünmeye başlayan Vera hızlıca yanıma oturduğunda tedirgin gibiydi.
"Aslında... Olabilir bak, bir garip davranıyor sana Murat!"
"Off bilmiyorum Vera aklım allak bullak oldu, zaten tadım tuzum yok"
"Aman be Asiye, o ayıyı niye kafana takıyosun her zaman ki halleri işte"
Bir süre daha Vera ile konuştuktan sonra odadaki kanepeyi açarak kendime yatak yaptım. Kendi yatağıma zorla yatırdığım Vera uyuduktan sonra telefonumu elime alabilmiştim.
Gelen mesajları okurken ondan gelen mesaj önceliğim olmuştu, ne ara böyle olmuştum bu çocuğa karşı?
0538x: Hâlâ kaydetmemişsin beni?
Asiye: Kaydedeyim o zaman.
Dağ ayısı: Heh şöyle, en azından profil fotoğrafın gözüküyor.
Asiye: Bir şey söylemeyeceksen eğer uyuyacağım.
Dağ ayısı: Neden keyfin yok?
Asiye: Bugün canımı sıkacak bir olay yaşadım, eminim duymuşsundur.
Dağ Ayısı: Ha o olay, takma be kafana kızım!
Asiye:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayla Çiçeğim / yarı texting
Fiksi Remaja0543x: Geldin yine yaylaya güneşle beraber, kaç gündür sisliydi. 0543x: Gönlüme açtırdığın Güneşi bir bilsen, yaylayı kasıp kavururdu anasını satayım! Asiye: Kimsin? Gerçekten bir telefon sapığım eksikti! 0543x: O nasıl laf Asiye, sapık falan ayıp o...