Konuşmanın ardından uyuya kalmıştım, telefonu elime aldığımda kızlardan gelen mesajlara göz gezdirdim.
Nehir: Asiye iyi ki gittin kız, fındık günlüğüne alacakmış anam seni kurtardınn
Emine: Asiye kurtarsa ne olacak bizi aldı yeter Fadime teyzeye!
Nehir: Aman emine sende, dünden meraklısın sanki bilmiyoruz!
Vera: Ayy vir vir ne konuştunuz! Biz yola çıktık yaylaya gidiyoruz, malum babam Hollanda'dan dönüşünü direkt Yayla olarak konumlandırdı.
Asiye: Emine seninde Fatih abi için gittiğini hepimiz biliyoruz ckdlflslf
Emine: Heh bende Asiye gelse de akrebinin kancasını bana soksa diye bekliyordum! Kız dönde yardıma gel!
Nehir: Kız sizin peşinize herkes yaylaya çıktı, bizde mi gelsek
Vera: Bizi tek bırakmayıııın lütfeeeen
Asiye: He Nehir he, kesin benim için geliyosundur asla Vera'nın kuzeni için değil!
Vera: Ay kuşum ne buluyorsun şu çakma Mero da anlamıyorum, arkada horluyor şuan dağ ayısı!
Vera'nın söyledikleriyle aklına gelen çocuğa yazmak adına kızlarla olan gruptan çıktı. Tekrar gelen bir mesaj olmamıştı.
Asiye: Ne oldu Palavracı, oyunun çabuk bitti? Kahvaltıda yediğin yüreğin süresi mi doldu yoksa?
Palavracı: Ne alakası var kızım, yayladayız iş yapıyoruz.
Asiye: Hah soba yakmak iş mi yani? Bende bir şey yapıyorsun sanmıştım sahiden.
Asiye: Bak bende iş yapıyorum, yatma işi hehehshehhdhsdhPalavracı: Ah Asiye ah, hem kim olmadığımı bilmene rağmen konuşmana sinirleniyorum hemde tanımadığın birine böyle fotoğraflar atmana!
Asiye: Sen kimsin de benim hakkımda sinirlenme haddini kendinde buluyorsun?
Palavracı: Asiye!
Asiye: Ne var?
Palavracı: Yüz yüze gelince titriyorsun burda afra tafra... Alıcam havanı bekle.
Asiye: Ayy çok korktum! Ben kimim sen biliyor musun? ASİYE ÇAKIROĞLU, hadi canım sağdan git cüzdan bulursun!
Palavracı: Asiye!
*Bu mesaj gönderilemedi*
Palavracı: Hay senin inadına!
___________________
Asiye fazla inatçı ve dediğim dedik, ama Palavracı da astığım astık kestiğim kestik fldlclslf bakalım ne olacak sonu... Oy vermeyi unutmayın kır çiçeklerimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayla Çiçeğim / yarı texting
Ficção Adolescente0543x: Geldin yine yaylaya güneşle beraber, kaç gündür sisliydi. 0543x: Gönlüme açtırdığın Güneşi bir bilsen, yaylayı kasıp kavururdu anasını satayım! Asiye: Kimsin? Gerçekten bir telefon sapığım eksikti! 0543x: O nasıl laf Asiye, sapık falan ayıp o...