Dominiku

360 8 0
                                    

Dominik
Probudil jsem se docela dost brzo, nejsem zvyklej v tuto hodinu vstávat. Domču ještě nechám spát. Tak se tedy rozhodnu jít do sprchy. Když se začnu umývat, slyším kroky.

|15+|
Cítím lehký dotek na zádech, díky němu se mi udělá husí kůže. Její prsty se pohybují po části páteře které vedou až k pánvi. Jemně mě tam tlačí. Otočím se k ní a koukám se do jejich očí. Její pohled se vyskytne na mojí hruď a pak hned na můj obličej. Se svými ruky mi projíždí po břichu až nahoru. Stáhne si mě do polibků a pak se hned odtáhne. Vyskytne se mi pohled na její ňadra a konečně si jí můžu prohlédnout ale ne na dlouhou chvíli. Její ruka putuje po mém údu kvůli kterému musím zasténat. Chytnu ji za boky, tím si jí přitáhnu blíž než byla doposud. Její ruce už jsou kolem mého krku a já si jí konečně můžu vzít do své náruče. Obtočí její nohy kolem mého pasu. Začnu jí líbat na krku. Její ledový dech cítím na své tváři kam mi padají několik kapek vody. Její tělo opřu o kachličky které byly mírně ledové. Svoje ruce mám na jejích stehnech. Pomalu do ní vniknu a ona sykne, musím se nad tím usmát. Sténáme a vzdycháme navzájem do našich tváří. Její prsty mě škrabou po zádech, já na oplátku svoje prsty zarývám do její kůže. Tak moc se vzájemně doplňujeme.
Její sténaní mě přivádí do šílenství. "Dominiku" vzdychá moje jméno a u toho mě tahá za vlasy. "Už" jemně vykřikla. Pustil jsem jí ze své náruče a ona si hned přede-mě klekla a vzala si ho do pusy. Opřel jsem se o kachličky a užíval si pocit že je jenom moje. Dělala rychlé pohyby a můj tep se zrychloval. Moje hruď se zvětšovala a zmenšovala. Moje srdce bilo jako o závod. Tohle semnou dělá ona.  "Kurva" zasténal jsem, když jsem už byl. Podíval jsem se na ní když ještě přede-mnou klečela. Zvedl jsem jí a hned jsem jí políbil.
|15+ end|

Teď sedíme na gauči a povídáme si. "Měli bychom už si zabalit věci" řekla najednou Dominika. "Jo to bychom měli" uchechtl jsem se a vstal. "Tak pojď " dodal jsem když jsem viděl že nejde. Přišel jsem k ní a vzal si jí do náruče. Zkoušela se mi vymanit ale marně.

Stoupla si k šatníku a začala si vybírat věci. "Nejedeš na táboření" řekl jsem, když jsem viděl že furt něco hledá v šatně. "Já vím. Ale já vůbec nevím co si mám vzít, tak pro jistotu si beru něco navíc" říkala když se na mě koukala. Stoupl jsem si a přešel k ní. Držela v ruce další kus hadru. "Máš všechno co bys měla mít. Tak už nic nehledej" zašeptal jsem jí do ucha a ten její věšák s oblečením jsem strčil zpátky odkud byl. Otočila se ke mně a usmála se. Držela mě za zátylek a políbila mě. Já jsem to prodloužil v líbání. Držel jsem jí kolem pasu a zkoumal každý její pohyb.
"Ale teď bychom se měli zaměřit na hygienu" řekla a přitom se ode-mě odtáhla. Mě tam nechala jen tak stát, po chvilce jsem si to zamířil k ní do koupelny. Brala vše co mohla. "Nene, tohle tady necháme. Všechno bude v hotelu" uchechtl jsem se. Kdyby mohla, vzala by celou koupelnu. "Dobře" zasmála se ale i tak vzala nějaké ty věci.

Je 8 hodin večer a my se až teď vrátili z centra. Nakoupili jsme nějaké oblečení. Prý jí to nestačí a bojí se že by tam neměla co obléct. "Nechápu jak si tohle všechno chceš obléct za jeden den" řekl jsem když si znova balila oblečení. "Je i druhý den" řekla na oplátku a já se jen uchechtl.

Celý večer jsme se jen koukali na filmy. A v průběhu toho jsme usnuli v objetí.

Další part je tu<33

Slibuji..Kde žijí příběhy. Začni objevovat