Probudila jsem se a šílenou bolestí hlavy. Sedla jsem si na postel a koukla se na levou stranu. Ležel tam a krásně chrápal. Ani nevím jak jsem se dostala sem na pokoj. Mám z toho okno. Potichu vylezu z postele a jdu směr k mým věcem. Vyhrabu z nich prášky na bolest hlavy a zapiju to vodou. Hned po tomhle vlezu do koupelny kde si vyčistím zuby.
"Domi, vstávej" jemně s ním zatřesu aby se už probral. "Ještě ne" zabručí a otočí se ke mně zády. Nedalo mi to a tak jsem si vylezla na postel a sedla si na něj. "Co děláš?" Řekl se smíchem a otočil se už konečně na záda. Mohla jsem krásně vidět jeho tetování na hrudi, krku, obličeji, břichu a na rukách. Svými prstama jsem projížděla jeho tetovaní. Jejich obrysy. "Musíš už vstávat. Je 11" řekla jsem a políbila jsem ho na čelo. Jeho vlasy šly všude kam mohly. "To už je tolik? To asi už nestihneme.." nedořekl to a ani nemohl. Kuba k nám vletěl do pokoje a skočil na postel. "Už nic dělat nebudete. Máme málo času a píchat můžete i u vás" řekl a zabořil svoji hlavu do polštáře.
"Má pravdu" souhlasila jsem s Jakubem. Dominik mě držel za boky a nespouštěl ze mě oči. Sesedla jsem z něho a šla nám zabalit věci.Domča kupodivu už byl "normální". Nebyl napjatý, což udělal podle všeho ten koncert a nebo to že já jsem tam byla poprvé s nimi. Teď jedeme už zpátky do Pardubic kde budeme trávit jen spolu. My dva.
Ležím na Dominikovém rameni a poslouchám písně. Někdy se kouknu ven z okna ale to jen málo kdy."Domčo, vstávej. Už jsme v Pardubicích" šťouchá do mě Dominik s tím abych se probudila. Otřela jsem si oči a vystoupila z auta které stálo už před domem kde teď "bydlím" s ním. Vzala jsem si tašku a chtěla jsem už odejít ale vzápětí toho na mě někdo šáhl. Otočila jsem se a byl to Tom. "Dávej si pozor, dobře?" Zašeptal mi do ucha a když se odtáhl usmál se. "I ty" řekla jsem a usmála jsem se nazpátek. Nevím co to mělo znamenat ale určitě to myslel s fyzickým zdravím nebo s psychickým?
Vybaluji si věci z tašky když v tom se dvě ruce obtočí kolem mého pasu. Otočila jsem se a hned jsem dala své ruce okolo jeho krku. "Jsem rád, že si tam byla s námi. A ani nevíš jak jsem to užil" usmál se na mě a dal mi pusu na čelo a pak hned na pusu. "Ja vím i já jsem ráda. Poznala jsem něco nového. Konečně jsem žila" dořekla jsem a dala jsem mu pusu.
Když jsem se dobalila, celou dobu jsme s Dominikem leželi v posteli zmuchlaní v peřině v objetí. "Miluji tě" řekl mi do vlasů a políbil mě do nich. "Ja tebe taky miluju" řekla jsem a víc jsem se k němu přitiskla. Bylo dokonalé že i my dva můžeme ležet vedle sebe a jen se mazlit. Nic jiného. Tohle jsem potřebovala. Takový vztah.
Takový vztah se změnil ale tos ty nemohla vědět, že takový to bude mít konec.
ČTEŠ
Slibuji..
Fanfiction-příběh má pokračování s názvem: Nelhal mi.. Kluk který slibuje hodně věcí ale i tak to nedodrží. Dodrží to teď a nebo furt to bude nonstop stejný jako kolotoč? -vymyšlený příběh! -je to můj první příběh, takže berte ohledy na to, že ne vždy to bude...