📃FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY📃

1.1K 34 121
                                    


❗️ZGŁOSZENIA ZAMKNIĘTE❗️
·
📃FORMULARZ DO ROZMOWY Z TOBĄ📃

1
Podaj swoją Wattpadową nazwę.

2
Napisz dlaczego chciałabyś/chciałbyś udzielić odpowiedzi na pytania dziennikarki.

3
Oznacz trzy osoby w celach promocyjnych.

4
Podaj do siebie jakiś kontakt, najlepiej Instagram lub Discord, gdzie przeprowadzimy rozmowę.

Specjalne miejsce na pytania:___

✩ ✩ ✩

📃FORMULARZ DO ROZMOWY📃POLECANEJ

1
Podaj swój Wattpadowy pseudonim.

2
Oznacz osobę, z którą wywiad chciałabyś/chciałbyś przeczytać.

3
Napisz dlaczego chciałabyś/chciałbyś przeczytać wywiad z tym konkretnym twórcą.

4
Jeśli posiadasz informację o tym, gdzie najłatwiej zdobyć kontakt do zgłaszanej osoby poza Wattpadem, poinformuj mnie o tym w tym miejscu!

5
Podaj ewentualne pytania, które dziennikarka ma zadać podczas rozmowy z osobą przez Ciebie zgłaszaną.

6
Oznacz trzy osoby w celach promocyjnych.

Specjalne miejsce na pytania:___

✩ ✩ ✩

Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby przeprowadzić wywiady z osobami przez Was polecanymi. Jednakże, gdy ktoś się nie zgodzi, to nie będę takiej osoby zmuszać, nie na tym to polega. Mam nadzieję, że to co chcę zrobić w tej książce przypadnie Wam do gustu, i tak jak ja zagłębicie się w świat pełen "twórczej biografii" znanych bądź nieznanych przez Was Wattpadowych Twórców.

Zapraszam do czytania!

Ps. Wywiad pierwszy został odświeżony. Rozmowa dziennikarska została przeprowadzona ponownie, przez co wygląda inaczej niż te w kolejnych rozdziałach. Z kolei te od drugiego do czternastego znajdują się na profilach grup, dla których wcześniej pracowałam, ale za zgodą osób, z którymi rozmowy były przeprowadzane upubliczniam je tutaj, na swoim prywatnym profilu.
To wszystko.

Życzę przyjemnej lektury!
❤️

Noorshallanckie WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz