✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ -_estera_- ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony w grudniu 2022 roku.
·
Data publikacji: 18.12.2022 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?
-_estera_-: Jasne, byłoby mi bardzo miło.
Dziennikarka: Cudnie! W takim razie zacznijmy. Prosiłabym, abyś na początku opowiedziała coś o sobie. Kim jesteś?
-_estera_-: Jestem dosyć ambitną nastolatką, która uwielbia pisać i kocha swoich czytelników. Poza Wattpadem uwielbiam muzykę (gram na paru instrumentach), śpiewanie oraz zajmowanie się zwierzętami. Interesuję się wcześniej wymienioną muzyką, kryminologią/kryminalistyką, okultyzmem, spirytyzmem i tego typu rzeczami, a także psychologią.
Dziennikarka: Witaj! Miło mi Cię poznać! Zdradzisz nam na jakich instrumentach potrafisz grać?
-_estera_-: Bardzo dobrze gram na kalimbie, a poza nią uczę się także grać na ukulele i pianinie.
Dziennikarka: Ukulele i pianino jest całkiem popularne, ale zastanawia mnie dlaczego kalimba?
-_estera_-: Pewnego razu na głównej na YouTube wyświetlił mi się filmik z tym właśnie instrumentem i z ciekawości postanowiłam obejrzeć, co było najlepszą decyzją w moim życiu. Naprawdę pokochałam jej dźwięk.
Dziennikarka: W takim razie cieszę się, że natrafiłaś na ten instrument! Przejdźmy teraz do rozmowy o Wattpadzie. Jak stworzyłaś swoją nazwę i dlaczego postanowiłaś się nią podpisywać?
-_estera_-: Szczerze, to nie ma z nią związanej jakiejś ciekawej historii haha. Po prostu imię Estera zawsze mi się podobało, więc postanowiłam użyć go jako pseudonimu.
Dziennikarka: Rozumiem. Od ilu lat jesteś już na Wattpadzie i jak właściwie tutaj trafiłaś? Był to Twój jedyny wybór, czy rozpatrywałaś się również na inne aplikacje, strony do pisania?
-_estera_-: Jestem na Wattpadzie od czerwca 2019 roku, więc będzie już grubo ponad 3 lata, kupa czasu. Trafiłam tu za sprawą pewnej youtuberki, która reklamowała swoje konto w tej właśnie aplikacji. Z ciekawości ją zainstalowałam i na początku tylko czytałam. Nie planowałam pisać, to wyszło spontanicznie. Nigdy nawet nie wyobrażałam sobie siebie jako pisarki. Zwyczajnie po pewnym czasie powiedziałam sobie „Może warto spróbować? Nigdy nie pisałam, a nuż będę w tym dobra?" i tak oto powstała pierwsza książka, potem następne.
Dziennikarka: Co tak właściwie sprowadza Cię na Wattpad? Czym się tutaj zajmujesz?
-_estera_-: Dużo piszę, jak można zauważyć mam naprawdę mnóstwo książek. Zwykle nie są to książki fabularne, tylko coś na zasadzie ciekawostek. Zajmuje się tu także grafiką, która według wielu osób, całkiem nieźle mi wychodzi.
Dziennikarka: Co przedstawia Twoja grafika profilowa, kto ją wykonał i co oznacza?
-_estera_-: Jeśli masz na myśli zdjęcie profilowe i tło, to zdjęcia znalazłam w internecie i trochę przerobiłam. Zależy mi na tym, aby mój profil wyglądał estetycznie i był odpowiedni na różne okazje. Ten oddaje nastrój zbliżających się świąt.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...