Wywiad XXVII: Marauders_qq2

41 3 0
                                    


POZNAJCIE

Marauders_qq2

Wywiad przeprowadzony w październiku 2022 roku.
·
Data publikacji: 30.10.2022 r.

Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i przybywam z pytaniami o Twoją osobę. Bardzo się cieszę, że będziemy mogły porozmawiać! Na samym wstępie chciałabym dowiedzieć się czegoś o Tobie. Kim jesteś? Opowiedz coś o sobie.

Marauders_qq2: Hej! Również się cieszę. Mam na imię Amelia, ale większość osób mówi na mnie Amelka lub Mela. Lubię czytać książki, słuchać muzyki, rysować oraz oglądać filmy. Jestem w fandomie Harrego Pottera czyli Potterhead. Uwielbiam uniwersum Harrego Pottera, ale również i innych filmów jak na przykład Marvela. Dwa dni temu dostałam psa i to jest już chyba wszystko, co mogę o sobie powiedzieć.

Dziennikarka: Witaj! Cóż za wspaniała nowina! Jaka rasa pieska i czy wybrałaś już dla niego imię?

Marauders_qq2: Nie ma konkretnej rasy, jest to kundelek. Ma na imię Łapa.

Dziennikarka: Proszę ją ode mnie pogłaskać! Jak powstała Twoja Wattpadowa nazwa i co dla Ciebie stanowi?

Marauders_qq2: Moja nazwa powstała od angielskiej nazwy Huncwotów z Harrego Pottera, gdyż po angielsku nazywają się oni "Marauders". Stanowi ona dla mnie pewnego rodzaju sentyment, jest ze mną od początku mojej historii z Wattpadem i jakoś szkoda mi zmieniać.

Dziennikarka: Rozumiem. Od ilu lat jesteś na Wattpadzie?

Marauders_qq2: 30-go listopada miną dwa lata odkąd dołączyłam do tej społeczności.

Dziennikarka: Jak natrafiłaś na tą aplikację i czy brałaś pod uwagę inne?

Marauders_qq2: Na tą aplikację trafiłam dzięki przyjaciółce. Nie brałam pod uwagi innych, szczerze to wtedy pewnie nawet nie wiedziałam, że takie istnieją hah.

Dziennikarka: Wattpad musiał być tym jedynym! Co przedstawiają Twoje grafiki profilowe i dlaczego je ustawiłaś?

Marauders_qq2: Zdjęcie profilowe jest wzięte z Pinteresta, zawiera w sobie dziewczynę z łukiem, gdyż odkąd pamiętam chciałam strzelać z łuku (marzenie nadal niespełnione). Zdjęcie w tle to z tego co wiem fanart z filmu "Jak wytresować smoka" - przestawia Szczerbatka i Czkawkę latających podczas zachodu słońca. Ustawiłam je ponieważ jak już mówiłam, od zawsze chciałam strzelać z łuku oraz jestem ogromną fanką Jak wytresować smoka.

Dziennikarka: Z całego serca życzę, aby to marzenie się spełniło! ❤️ Skąd wzięła się u Ciebie chęć, aby zacząć pisać i jak długo już to robisz?

Marauders_qq2: Do pisania namówiła mnie przyjaciółka. To ona najpierw zaczęła pisać swoje fanfiction, a ja zaczynając je czytać nabrałam chęci do napisania swojego. Od tego momentu pisze wręcz nieprzerwanie od prawie dwóch lat.

Dziennikarka: Koleżanka korzysta z Wattpada? Jeżeli tak, to jak brzmi jej nazwa?

Marauders_qq2: Korzysta, jednak chwilowo ma dłuższą przerwę. Jej nazwa to ascarletspider.

Noorshallanckie WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz