✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ rxdyjxnek ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony na przełomie lutego i marca 2024 roku.
·
Data publikacji: 28.04.2024 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i przybywam, aby przeprowadzić z Tobą wywiad. Bardzo się cieszę, że będziemy mogli porozmawiać! Na samym wstępie chciałabym się czegoś o Tobie dowiedzieć. Kim jesteś? Proszę, opowiedz coś o sobie.
rxdyjxnek: Hejka! Nazywam się Janek, w Internecie wolę przedstawiać się jako rxdyjxnek z uwagi na anonimowość. Lubię czytać książki, odkryłem to w 2023 roku. Pamiętam ten dzień, w którym skończyłem pierwszą książkę i dzięki niej pokochałem czytanie. Owszem, pisałem trochę od 2021 roku z przerwami. Ale wtedy nie miałem dużego zasobu słownictwa pod względem pisarskim w porównaniu z tym, co jest teraz. Teraz uważam, że mój zasób jest większy i staram się pokazywać to w moich książkach, które piszę. Planuję w przyszłości zostać pisarzem lub aktorem. Mam już wiele pomysłów na kolejne książki i nie mogę się doczekać, aż zrealizuję na nie pomysły.
Dziennikarka: Miło Cię poznać! Wspomniałeś o swoim pseudonimie. Jak tak właściwie go stworzyłeś i dlaczego postanowiłeś się nim podpisywać?
rxdyjxnek: Stworzyłem swój nick poprzez połączenie koloru moich włosów oraz mojego imienia i wplecenie w niego literki x tak, aby był chociaż trochę estetyczny. Zacząłem się nim podpisywać, aby utrzymywać swoją anonimowość.
Dziennikarka: Od ilu lat jesteś już na Wattpadzie i jak właściwie tutaj trafiłeś? Był to Twój jedyny wybór, czy rozpatrywałeś się również na inne aplikacje, strony do pisania?
rxdyjxnek: Jestem na Wattpadzie już od 2021 roku, czyli niedługo będą 3 lata mojej obecności na tej platformie. Trafiłem na tą aplikację znienacka i kompletnie niespodziewanie, ponieważ poznałem ją dzięki pewnemu TikTokowi, w którym była zapromowana czyjaś książka. Dalej pamiętam, jak ona się nazywała.
Natomiast co do Twojego drugiego pytania, nie rozpatrywałem przejścia na inną platformę niż Wattpad. W tamtym czasie tylko ją znałem i nie zamierzam jej opuszczać, chyba że coś mnie do tego skłoni, w co raczej wątpię. Nie znam zresztą innych stron, w których mogę rozwijać swoje skrzydła i twórczość, niż Wattpad.
Dziennikarka: Zdradzisz tytuł wspomnianej książki?
rxdyjxnek: Oczywiście, ta książka była pisana przez mxmadsx pod tytułem „Flower of death". Jest to książka o dziewczynie, która pewnego dnia zaczęła miewać urojenia. Widziała zmarłych. Nie wytrzymując tego faktu, dziewczynka popełnia samobójstwo.
Dziennikarka: Dziękuję. Co tak właściwie sprowadza Cię na Wattpad? Czym się tutaj zajmujesz?
rxdyjxnek: Na Wattpad sprowadza mnie moja misja. Misja, przez którą tkwię w nadziei na lepsze jutro. Wattpad i pisanie książek jest dla mnie ucieczką, od której nigdy przenigdy nie będę chciał uciec. Zajmuję się tutaj pisaniem książek o różnej tematyce. Można je określić jako literaturę młodzieżową. W tej kategorii czuję się najbezpieczniej, bo wiem, że raczej niczego nie zepsuję. Zazwyczaj moje książki będą 16+ lub 18+. Owszem, znajdą się tutaj książki z innymi kategoriami, jednakże raczej nie planuję innych, niż podałem wcześniej.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...