Wywiad XV: Adalynda_*

47 4 2
                                    


POZNAJCIE

Adalynda_

Rozmowa trwała od listopada 2021 roku, do marca 2022 roku.
·
Data publikacji: 31.07.2022 r.

*Jakiś czas po upublicznieniu rozmowy nazwa tego użytkownika uległa zmianie, dlatego w wywiadzie występuje stara nazwa: Adalyn_Kinga.

Dziennikarka: Moja droga. Jak dobrze wiesz, jestem Noorshallancką dziennikarką. Chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?

Adalyn_Kinga: Nie spodziewałam się tego, haha. Z chęcią odpowiem Ci na kilka pytań.

Dziennikarka: Wybornie! Zacznijmy od samego początku. Jak powstała Twoja nazwa?

Adalyn_Kinga: Cóż... Zawsze starałam się odpowiadać na to wymijająco, ale w końcu zostanie to powiedziane publicznie. "Adalyn_Kinga" jest moim drugim kontem, które postanowiłam rozwijać zgodnie ze mną, jednak moje imię i nazwisko było już zajęte. Już pomijam problem z mailami i innymi takimi. W momencie założenia profilu lubiłam grać w "Star Stable Online", gdzie nazwę wybiera się już z podanych. Z dedukcją Holmesa łatwo można się domyślić, że jedna część nicku to moje imię, a druga to właśnie ta nazwa. Aczkolwiek nie powiem która.

Dziennikarka: Mogłabyś nam zdradzić nazwę pierwszego konta, czy jest to może tajemnicą?

Adalyn_Kinga: Bardzo bym chciała, ale sama tego nie pamiętam. Co za wstyd! A tak naprawdę, to miałam z nim dużo problemów, bo przełączanie między kontami za tamtych czasów było ciężkie, dlatego najzwyczajniej w świecie je usunęłam. Nie było tam żadnych moich historii (wtedy też nie pisałam) tylko pokaźna biblioteka przeczytanych opowiadań.

Dziennikarka: Rozumiem. Powiedziałaś, że w Twoim posiadaniu było już kilka Wattpadowych kont. Chciałbym teraz zapytać ile lat jesteś już na tej aplikacji i jak długo odbywa się to na Twoim obecnym koncie?

Adalyn_Kinga: To jest dobre pytanie, ponieważ sama tego dokładnie nie pamiętam. Poprzednie konto zostało usunięte, więc nie mam, jak tego sprawdzić, ale pobawię się w matematyka. Na obecnym koncie jestem od 2018 roku, więc licząc ok. dwa lata wstecz, to na Wattpadzie od mniej więcej 2016.

Dziennikarka: Całkiem pokaźny staż. Opowiedz teraz jak natrafiłaś na tę aplikację i dlaczego postanowiłaś na niej tworzyć.

Adalyn_Kinga: Wydaję mi się, że jakiś twórca na YouTubie o tym wspomniał, gdy czytał FanFiction o sobie i ja jako ciekawskie dziecko kliknęłam magiczny link w opisie filmu. Założyłam profil i czytałam sobie różne historie. Dopiero na aktualnym koncie zaczęłam cokolwiek publikować, jednak wtedy byłam na etapie wymyślania własnych słów i braku jakiejkolwiek wiedzy o pisarstwie. Ciężko mi określić powód, ale z tego, co pamiętam, to największy wpływ na to miała moja ekscytacja pierwszym opowiadaniem na 15 stron. A to była istna tragedia, dlatego szybko ją usunęłam.

Dziennikarka: Jestem przekonana, że nie była tragedią! Historia Twojego dołączenia do naszej społeczności jest zdecydowanie inna niż większości osób, które korzystają z Wattpada. To czyni Cię naprawdę wyjątkową duszyczką. Czy miałaś styczność z innymi aplikacjami, stronami lub pisarskimi blogami, czy może Wattpad od zawsze był Twoim jedynym, słusznym wyborem?

Noorshallanckie WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz