✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ Minimqlistyczna ←
✩ ✩ ✩
Rozmowa trwała od grudnia 2021 roku, do marca 2022 roku.
·
Data publikacji: 7.08.2022 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?
Minimqlistyczna: Tak.
Dziennikarka: Bardzo się cieszę! Zacznijmy od samego początku. Jak powstała i skąd w ogóle wziął się pomysł na nazwę Twojego Wattpadowego profilu?
Minimqlistyczna: Szczerze była to moja pierwsza myśl kiedy zakładałam konto, a było to chyba w 2016 roku, gdzie dominowały czasy smutnych cytatów a ja byłam wierną ich fanką.*
*Jakiś czas po przeprowadzeniu rozmowy nazwa tego użytkownika uległa zmianie.
Wcześniejszy pseudonim: zlamane_serce.Dziennikarka: Rozumiem. Rozpoczęłaś swoją przygodę w 2016 roku. Jak to się stało? Wiedziałaś już wcześniej o Wattpadzie, czy była to dla Ciebie całkiem nowa aplikacja?
Minimqlistyczna: Dowiedziałam się od koleżanek o tej aplikacji, od razu się na niej zalogowałam, bo kocham czytać, później dopiero pomyślałam, że zacznę pisać.
Dziennikarka: Pamiętasz może tytuł pierwszej książki, którą tutaj przeczytałaś?
Minimqlistyczna: Tak, było to "Łobuz Kocha Księżniczkę". Pamiętam jak bardzo zafascynowała mnie historia miłosna bohaterów.
Dziennikarka: Mogłabyś nam powiedzieć kto jest jej twórcą i pokrótce opowiedzieć jej zarys fabularny?
Minimqlistyczna: Książkę napisała Magdallenka. Pamiętam, że była to historia miłosna, gdzie główny bohater jeździł motorem, a to zdecydowanie skradło mi serce, bo jego postać była bardzo przyciągająca. Było dosyć dużo wątków, aby teraz opowiadać, ale główną tematyką była mafia.
Dziennikarka: Rozumiem. Osoby zainteresowane na pewno skorzystają z Twojej polecajki. Opowiedz teraz o tym, skąd w ogóle pomysł, aby zacząć tworzyć.
Minimqlistyczna: Był to nagły przypływ tak zwanej weny i pomyślałam sobie, że czemu miałabym nie spróbować. Byłam dosyć młoda, zdecydowanie bardzo młoda pisząc, dlatego również pojawiało się tyle błędów, ale nie żałuję. To była moja ogromna podróż w nauce pisania i wyobraźni.
Dziennikarka: Błędy zawsze można poprawić, ale wiadomo, że uczymy się właśnie na nich. Skąd bierzesz pomysły na książki?
Minimqlistyczna: Są to historie stworzone w mojej wyobrazni, zaczerpnięte z oglądania mojego otoczenia.
Dziennikarka: Rozumiem. Ile dzieł już napisałaś i z którego z nich jesteś dumna najbardziej?
Minimqlistyczna: 4 całe, teraz piszę 5, a najbardziej dumna jestem chyba z książki "Bad boy" przez to ile odbiorców zdążyłam zebrać, ale wiem, że historia, którą teraz piszę będzie o wiele lepsza i mam nadzieję, że przyjmie się o wiele bardziej.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...