✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ aallexaaflower ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony we wrześniu 2023 roku.
·
Data publikacji: 22.10.2023 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?
aallexaaflower: Hej ❤️ Z przyjemnością ❤️
Dziennikarka: Cudnie! Na samym wstępie chciałabym się czegoś o Tobie dowiedzieć. Kim jesteś? Proszę, opowiedz coś o sobie.
aallexaaflower: Moje codzienne życie jest standardowe (i lubię tą zwyczajność), kręci się głównie wokół dwóch córeczek, męża, pracy i domu. Na szczęście mogę sobie pozwolić, by wygospodarować czas na swoje pasje, którą od zawsze było czytanie, a teraz dodatkowo od ponad roku pisanie. Oprócz tego kocham sport i taniec, ukończyłam AWF. Jestem instruktorem między innymi fitness, nowoczesnych form gimnastyki, fitnessu siłowego. Jednak pracuję w zupełnie innym zawodzie, wylądowałam w nim jako studentka ponad 10 lat temu i przepadłam. Pracuję w handlu, i póki co nie myślę nawet o zmianie. Uwielbiam kontakt z klientem, poznawanie nowych ludzi, słuchanie ich historii. Jestem z natury gadułą i w takiej bezpośredniej relacji cudownie się odnajduję.
Co o sobie mogę jeszcze powiedzieć? Na pewno to, że jestem bardzo empatyczna, wrażliwa i otwarta.
Dziennikarka: Miło Cię poznać! Ważnym elementem tworzenia konta na Wattpadzie jest wybranie odpowiedniego nicku. Stąd pytanie, jak stworzyłaś swój pseudonim i dlaczego postanowiłaś się nim podpisywać?
aallexaaflower: Zbyt długo nad tym się nie zastanawiałam. Alexa, to moja ksywka z gimnazjum, która była używana w wąskim gronie przyjaciółek i występowała jako nick na różnych portalach społecznościowych (modnych na tamten okres). A dopisek flower wyszedł od mojego panieńskiego nazwiska, Kwiatkowska i dodatkowo uwielbiam cięte róże.
Dziennikarka: Od ilu lat jesteś już na Wattpadzie i jak właściwie tutaj trafiłaś? Był to Twój jedyny wybór, czy rozpatrywałaś się również na inne aplikacje, strony do pisania?
aallexaaflower: W październiku minie rok odkąd jestem na Wattpadzie. Na początku założyłam go z ciekawości, żeby zobaczyć jak to wygląda. Na szczęście w końcu się odważyłam i spróbowałam publikować. To była jedyna strona, którą znałam, więc innych nawet nie rozpatrywałam.
Dziennikarka: Co tak właściwie sprowadza Cię na Wattpad? Czym się tutaj zajmujesz?
aallexaaflower: Założyłam konto przede wszystkim z myślą o publikowaniu i to jest moje główne zajęcie. Przy okazji czytam prace innych twórców i z chęcią ich wspieram w naszej wspólnej pasji.
Dziennikarka: Rozumiem. Co przedstawia Twoja grafika profilowa, co ona oznacza i kto stoi za jej wykonaniem?
aallexaaflower: Moja grafika, to zwykły ślad buziaka. Chciałam, by była oryginalna, wpadała w pamięć, a moje alexowe buziaki znajome na Wattpadzie. Na codzień nie lubię czerwonych pomadek, zdecydowanie jest to zmyłka xD. Wolę nudę.
Dziennikarka: Jak to się stało, że zaczęłaś pisać? Co sprawiło, że postanowiłaś spróbować w tym swoich sił i jak długo już to robisz?
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...