✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ dead_cytrynq ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony na przełomie sierpnia i września 2024 roku.
·
Data publikacji: 10.11.2024 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i odpowiadam na Twoje zgłoszenie do wywiadu. Bardzo się cieszę, że będziemy mogły porozmawiać! Przed rozpoczęciem rozmowy o Twojej twórczości i działalności na Wattpadzie chciałabym się najpierw czegoś o Tobie dowiedzieć. Kim tak właściwie jesteś, jakie posiadasz pasje poza pisaniem, co lubisz robić w wolnym czasie? Opowiedziałabyś coś o sobie?
dead_cytrynq: Hej! Mi również bardzo miło! :)) Robię tak dużo różnych rzeczy, że nawet nie wiem od czego zacząć ha, ha!
Dziennikarka: Na spokojnie, przemyśl odpowiedź!
dead_cytrynq: Hmm... To może zacznijmy od tego, że studiuję malarstwo, więc sztuka różnego rodzaju jest obecna w moim życiu cały czas. Pisanie, malowanie, rzeźbienie, produkcja papieru czerpanego i wiele innych rzeczy. Poza tym kocham naturę i zwierzęta.
Dziennikarka: Bardzo miło mi Cię poznać. Przechodząc do pomarańczowej aplikacji, poruszmy na początku jeden z ważniejszych elementów tworzenia konta, czyli wybrania odpowiedniego nicku. Stąd pytanie: Jak stworzyłaś swój pseudonim i dlaczego postanowiłaś się nim podpisywać?
dead_cytrynq: Tak na prawdę to nie wiem. Taka nazwa wpadła mi do głowy przy zakładaniu konta i tak już zostało. W sumie nic ono nie oznacza.
Dziennikarka: W porządku. Od jak dawna jesteś już na Wattpadzie, jak właściwie tutaj trafiłaś i czym tak właściwie się tutaj zajmujesz?
dead_cytrynq: No więc zaczęło się to mniej więcej w 2016 roku. Wtedy byłam w ostatniej klasie gimnazjum, moja przyjaciółka miała Wattpada i w sumie stwierdziłam, że też bym chciała, i tak oto założyłam swoje pierwsze konto. Tam pisałam głównie jakieś głupoty i śmieszne sytuacje z moimi znajomymi. Ale że interesowałam się II Wojną Światową, poszukałam różnych opowiadań w tej tematyce i wtedy postanowiłam założyć konto w tej właśnie tematyce. No i w sumie tak mniej więcej to wyglądało. Potem miałam jeszcze kilka kont po drodze i wreszcie skończyłam na moich dwóch obecnych kontach. Na tym piszę głównie wiersze, one-shoty i tak dalej, a na tym drugim piszę głównie o tematyce autyzmu oraz ADHD.
Dziennikarka: Zdradzisz nam nazwę drugiego konta?
dead_cytrynq: Oczywiście! Jest to sun_fl0wer5, poza tym oznaczyłam mój drugi profil u siebie na tablicy i mam go u siebie w obserwowanych, więc każdy kto jest zainteresowany na pewno znajdzie bez problemu :)
Dziennikarka: Zapraszamy do jego odwiedzenia! Porozmawiajmy przez chwilę o Twojej grafice profilowej. Co oznacza, symbolizuje i kto stoi za jej wykonaniem?
dead_cytrynq: A więc grafikę profilową wykonałam sama i ma ona przedstawiać mnie. Taki mini autoportret, hah. Nic wielkiego tak na prawdę, po prostu nie mogłam się zdecydować na żadną grafikę z Pinteresta, więc postanowiłam zrobić swoją.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Novela JuvenilLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...