✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ Salada_2003 ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony w sierpniu 2024 roku.
·
Data publikacji: 13.10.2024 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i odpowiadam na Twoje zgłoszenie do wywiadu. Bardzo się cieszę, że będziemy mogły porozmawiać! Przed rozpoczęciem rozmowy o Twojej twórczości i działalności na Wattpadzie chciałabym się najpierw czegoś o Tobie dowiedzieć. Kim tak właściwie jesteś, jakie posiadasz pasje poza pisaniem, co lubisz robić w wolnym czasie? Opowiedziałabyś coś o sobie?
Salada_2003: Kim jestem? Różnie można mnie określić. Z zawodu jestem technikiem weterynarii, aczkolwiek obecnie studiuję na UKW kierunek zwany edytorstwem, co zupełnie mija się z tym co powinnam studiować po technikum. Można jednak określić mnie też pisarką (acz nie autorką); wielkim pisarskim pożarem, a nawet nałogowcem. Jestem osobą wdzięczną, wierną temu co robię i wkładającą w to całą moją energię. Bo nic nie zasługuje w mojej ocenie na to tak bardzo jak pisanie i moje książki.
Co do zainteresowań... Odkąd wyjechałam na studia i mieszkam sama, pracuję nad udoskonaleniem swojej wiedźmiej drogi. Jestem współczesną czarownicą i poganką. Praktykuję między innymi: medytację, wdzięczność, tarota, ostatnimi czasy zainteresowałam się również czakrami i ogólnie pracuję ze swoją intuicją, aurami, energią księżyca, słońca i energią duchów czy przewodników duchowych. Zauważyłam że dzięki temu jestem bardziej spokojnym i wyrozumiałym człowiekiem, a ponadto przestałam siwieć. Dzięki temu zaczęłam też inaczej postrzegać siebie, zwiększyłam swoją samoocenę, przestałam przejmować się opinią ludzi, którzy nie są moim autorytetem. Obecnie, gdy jestem w domu rodzinnym na wakacjach, nie mam zbytniej możliwości praktyki magii, aczkolwiek przywiozłam tu ze sobą kadzidła, świece, karty i kilka książek o tejże tematyce.
Dodatkowo kocham sport – głównie bieganie na krótkie dystanse czy pracę z oddechem. Jednak zawsze, gdy idę pobiegać, zapominam zabrać ze sobą wody, co często kończy się zadyszką i (dosłownie) duszeniem się kaszlem. Lubię także jeżdzić na łyżwach rekreacyjnie, chociaż od dwóch lat nie miałam styczności z lodem (wiadomo, zmiana klimatu), nad czym bardzo ubolewam.
Dziennikarka: Bardzo miło mi Cię poznać. Przechodząc do pomarańczowej aplikacji, poruszmy na początku jeden z ważniejszych elementów tworzenia konta, czyli wybrania odpowiedniego nicku. Stąd pytanie: Jak stworzyłaś swój pseudonim i dlaczego postanowiłaś się nim podpisywać?
Salada_2003: Historia nick'u jest dość długa, złożona i obszerna.
Zanim jednak odpowiem na twoje pytanie, zacznę od tego, że na tej platformie jestem od prawie 10 lat (ta okrągła liczba minie w grudniu, bodajże 16). Ta dokładność bierze się z tego, że dzień założenia konta tutaj był prawie jak prezent na gwiazdkę. Pamiętam jak bardzo cieszyłam się na myśl, że istnieje taka platforma, gdzie można pisać bez ograniczeń i na dodatek to publikować.
To konto, Salada_2003, jest jednym z wielu moich kont na tej platformie, co jednak ma zupełnie inne podłoże niż dodatkowe gwiazdki i wyświetla (pierwotnie nie służyły mi one jako fejki, choć w dniu dzisiejszym muszę przyznać, że niestety tak właśnie jest). Co zaś do samego pytania, które zadałaś: pierwszą nazwą konta było: WpojonyAM. Wzięło się to stąd, że podczas zakładania tego (już niejako stałego) azylu, w mojej głowie zaświtał pomysł na stworzenie własnej poważnej historii. Takiej, którą wydam i którą będę pielęgnować jak dziecko. Zaznaczam, że miałam wtedy 14 lat, a ponadto był to lipiec, czyli swobodny czas wakacji. Więc mogłam pisać do woli! Historia obecnie odświeżona nadal nazywa się Wpojony przeznaczony, skąd pierwszy człon starej nazwy. Literki AM wzięły się zaś z tego, że w tamtym czasie byłam zakochana w hiszpańskim idolu, który do dziś dnia zajmuje najważniejsze miejsce w rankingu moich idoli: Abraham Mateo. Jego skrótem jeszcze do jego (strzelam) 20 roku życia był właśnie: AM. Stąd więc i tamte literki w starej nazwie.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...