✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ malinka519 ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony na przełomie września i października 2023 roku.
·
Data publikacji: 29.10.2023 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?
malinka519: Hejka! I pewnie.
Dziennikarka: Cudnie! Na samym wstępie chciałabym dowiedzieć się czegoś o Tobie. Kim jesteś? Proszę, opowiedz coś o sobie.
malinka519: Nazywam się Małgosia i mam 19 lat. Obecnie jestem uczennicą klasy maturalnej w technikum. Innymi słowy, w tym roku zdawać będę dwa istotne egzaminy.
Dziennikarka: W takim razie trzymam kciuki. Jak stworzyłaś swoją nazwę i dlaczego postanowiłaś się nią podpisywać?
malinka519: Pierwotna nazwa mojego profilu "malinka519" powstała od imienia mojego psa. Gdy tworzyłam konto, nie wiedziałam, że zostanę na Wattpadzie, a tym bardziej nie planowałam tworzyć. Wyszło to po czasie. Obecnie wyświetlana nazwa "Aoxis" pochodzi od imienia mojej postaci. W tamtym uniwersum oznacza ono gwiazdę. Mówiąc szczerze, gdy zaczęłam publikować, nie do końca interesowała mnie moja nazwa. Moim priorytetem było i jest tworzyć.
Dziennikarka: Od ilu lat jesteś już na Wattpadzie i jak właściwie tutaj trafiłaś? Był to Twój jedyny wybór, czy rozpatrywałaś się również na inne aplikacje, strony do pisania?
malinka519: Na Wattpad trafiłam w grudniu 2015 roku. Zaczęłam jednak pisać w styczniu 2016. Później, gdzieś około 2020 - 2021 rozpoczęła się moja przerwa twórcza, która zakończyła się w okolicach stycznia - marca 2023. Konto mam więc od 8 lat, ale tworzę tutaj od około 5 - 6. Trafiłam na Wattpada przez przypadek. Szukałam platformy, na której mogłabym coś czytać. Od blogera po fanfiction.net itd. przygnało mnie tutaj. Wtedy jeszcze nie było tylu reklam, a sama społeczność wydawała się nieco w powijakach, ale i tak odnalazłam tu wszystko, co potrzebowałam. Z tego powodu nie szukałam niczego dalej.
Dziennikarka: Co tak właściwie sprowadza Cię na Wattpad? Czym się tutaj zajmujesz?
malinka519: Na Wattpadzie zajmuję się tworzeniem nowych historii, powieści, innymi słowy. To miejsce, gdzie mogłam i mogę przechowywać to, co powołałam do życia.
Dziennikarka: Co przedstawia Twoja grafika profilowa, co ona oznacza i kto stoi za jej wykonaniem?
malinka519: Mówiąc szczerze, to grafika, którą znalazłam na pintereście. Nie znam więc jej autora i nie ma ona głębszego przekazu czy znaczenia. Po prostu mi się spodobała.
Dziennikarka: Jak to się stało, że zaczęłaś pisać? Co sprawiło, że postanowiłaś spróbować w tym swoich sił i jak długo już to robisz?
malinka519: Wszystko zaczęło się gdzieś w trzeciej klasie podstawówki. Moja wychowawczyni zadała nam za zadanie przedstawienie jednej z klasycznych baśni tak, że po zakończeniu jest coś więcej. To była pierwsza historyjka, jaką stworzyłam. Zadziwiła, bo miałam skłonność do wielowątkowości i ciągłej akcji. Wcześniej byłam po prostu "Pożeraczką Książek". Pisałam po tym drobne historie do szuflady albo tworzyłam je tylko w głowie. Wychodzi więc, że piszę od... około 10 lat. Gdzie te pierwsze lata dalekie były do pisania czegoś długiego i trudnego. To po prostu postępowało.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...