✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ JoanGrey09 ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony na przełomie kwietnia i maja 2024 roku.
·
Data publikacji: 26.05.2024 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?
JoanGrey09: Hej, a jak wyglądaby taki wywiad? :D
Dziennikarka: Całkowicie normalnie. Zadam Ci pytanie, a Ty będziesz mogła odpowiedzieć w swoim czasie i tak aż do ostatniego pytania :3
JoanGrey09: Pytam, ponieważ spotkałam się już z wieloma modyfikacjami (pisanie w określonym czasie, wysyłanie zestawu pytań i jeszcze kilka innych pomysłów). Jeżeli mogę odpowiadać w swoim czasie, a wszystko będzie zwyczajnie i normalnie to jasne, czemu nie :) Chętnie odpowiem na Twoje pytania : )
Dziennikarka: Przyznam szczerze, że nie lubię wysyłania wszystkich pytań wcześniej. Wtedy jest duża szansa, że niektóre tematy, które wyszłyby podczas rozmowy, zostałyby po prostu ominięte, a tego bym nie chciała!
Skoro się zgadzasz, to zacznijmy od razu. Na samym wstępie chciałabym się czegoś o Tobie dowiedzieć. Kim jesteś? Proszę, opowiedz coś o sobie.
JoanGrey09: Widzę, że zaczynamy od najtrudniejszych pytań :D
Jestem na ostatnim semestrze studiów magisterskich z zarządzania, zawodowo pracuję z tekstami, a prywatnie jestem szczęśliwą żoną, która planuje wykończenie domu :D
Jeżeli chodzi o pasję – uwielbiam odkrywać nowe historie i samodzielnie je tworzyć. Pisanie jest moim sposobem na wyrażanie emocji i urzeczywistnianie światów, które rozrastają się w mojej głowie. Każdy bohater, którego tworzę, nosi w sobie cząstkę mojego życia. Nie mówię tutaj o przenoszeniu prawdziwych znajomych do książek i opowiadań, ale o nastrojach, wydarzeniach, uczuciach, a nawet elementach ubioru, które mnie urzekły bądź rozczarowały. Uwielbiam, kiedy z tak małej i z pozoru – błahej rzeczy, rodzi się nowy bohater, który ma do opowiedzenia własną historię.
Dziennikarka: Miło Cię poznać! Ważnym elementem tworzenia konta na Wattpadzie jest wybranie odpowiedniego nicku. Stąd pytanie, jak stworzyłaś swój pseudonim i dlaczego postanowiłaś się nim podpisywać?
JoanGrey09: Obecny pseudonim powstał dość spontanicznie i został stworzony dla bohaterki moich opowiadań. Chciałam, żeby to, jak się nazywa, było związane ze mną i jednocześnie autorką mojej ulubionej serii o Harrym Potterze, czyli J.K. Rowling.
Sprawa imienia była dość prosta, ponieważ mamy identyczne (z końcówką odpowiednią dla kraju urodzenia). Skróciłam je więc i wyszło – Joan. Z nazwiskiem było już trudniej, ale ostatecznie uznałam, że będzie Grey, bo bardzo lubię kolor szary. Jest on „pomiędzy" białym i czarnym, więc można powiedzieć, że nie jest żadnym z nich, a jednocześnie jest ich połączniem. Dla mnie szary zawsze wychodził poza standardowe schematy, więc uznałam, że będzie dobrze pasował do charakteru mojej bohaterki.
Gdy uznałam, że nazwa Joan Grey stała się mi bliska, dodałam do niej „09" (dziewiątka jest moją szczęśliwą liczbą) i ustawiłam jako pseudonim na Wattpadzie.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...