Wywiad XXVI: Rubyilo

26 2 0
                                    


POZNAJCIE

Rubyilo

Wywiad przeprowadzony na przełomie września i października 2022 roku.
·
Data publikacji: 23.10.2022 r.

Osobę do rozmowy poleciła: Akerone.

Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?

Rubyilo: Hejka! Pewnie, bardzo chętnie! :D

Dziennikarka: Cudnie! Zacznijmy od tego kim jesteś. Opowiedz coś o sobie.

Rubyilo: Oh, to wcale nie takie łatwe, jak się nie wie od czego zacząć. Hmm, w takim wielkim skrócie można powiedzieć, że studiuję biologię i w zeszłym roku zadebiutowałam z Popiołkiem w księgarniach. Do tego mam kucyka, lepię z gliny, robię zdjęcia, rysuję/robię grafiki, a poza tym coś by się jeszcze znalazło, heh.

Dziennikarka: Witaj właścicielko kucyka! Zanim zaczniemy rozmowę o Twojej działalności muszę zapytać, skąd chęć posiadania kucyka i zainteresowanie końmi?

Rubyilo: Gabbana jest takim czymś miedzy małym koniem, a kucykiem, ale wybrałam ją ze względu na to, że sama nie jestem duża i po poważnym wypadku bałam się długo większych koni, więc potrzebowałam kogoś, z kim wrócę do jeździectwa. A końmi zaraziłam się, zanim nauczyłam się porządnie chodzić, zawsze w rodzinie był ktoś, kto jeździł i jakoś tak wyszło.

Dziennikarka: To bardzo miłe, że taka można by powiedzieć tradycja wciąż jest praktykowana, kontynuowana przez kolejne pokolenia. No dobrze, ale wróćmy do Twojej osoby i Wattpada. Skąd się wzięła Twoja nazwa i co oznacza?

Rubyilo: Wzięła się stąd, że szukałam raz elfickiego imienia dla jednego z bohaterów Ragnaroka i wyszukiwarka wypluła mi Rubyilo, więc tak już zostało. A co oznacza, to nie mam pojęcia.

Dziennikarka: Rozumiem. To po prostu nazwa, która ma istnieć i tyle. Od ilu lat jesteś już na Wattpadzie?

Rubyilo: Na tym koncie od 7, ale w sumie z 2 poprzednimi to będzie koło 10.

Dziennikarka: To całkiem sporo! Co się stało z Twoimi poprzednimi kontami?

Rubyilo: Do pierwszego zapomniałam loginu, a drugie chyba usunęłam - nie pamiętam dokładnie, nieco dawno to było.

Dziennikarka: A jesteś w stanie podać ich nazwy?

Rubyilo: Nie, nie jestem w stanie wszystkiego spamiętać, zwłaszcza gdy było to ponad 7 lat temu. Niestety. Nawet nie jestem pewna, co wczoraj jadłam na śniadanie. XD.

Dziennikarka: To właściwie tak jak ja hahah. No Dobrze, jak natrafiłaś na Wattpad?

Rubyilo: To powinno się kwalifikować niemalże do wiedzy historycznej, hah. Chyba znalazłam aplikację przez przypadek w sklepie androida, pobrałam ją i tak tu utknęłam.

Dziennikarka: Utknęłaś? Ma nadzieję, że w pozytywnym znaczeniu! Czy rozglądałaś się później są innymi, podobnymi aplikacjami?

Rubyilo: Tak, oczywiście, że w pozytywnym! Nie, czasem robiłam przerwy od Wattpada, ale nie szukałam niczego podobnego.

Noorshallanckie WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz