✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ Clear_Roar ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony w lipcu 2024 roku.
·
Data publikacji: 11.08.2024 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i przybywam, aby przeprowadzić z Tobą wywiad. Bardzo się cieszę, że będziemy mogły porozmawiać! Na samym wstępie chciałabym się czegoś o Tobie dowiedzieć. Kim jesteś? Proszę, opowiedz coś o sobie.
Clear_Roar: Hej! Miło mi cię poznać. Opowiedzieć coś o sobie? No dobrze. Jestem Martyna, mam 20 lat. Do Wattpada dołączyłam mając niecałe 13 lat. Moja przygoda z pisaniem zaczęła się od tego, że tworzyłam zodiaki na podstawie serii „Wojownicy" i tworzyłam pierwsze OC właśnie w wersji kotów z tejże serii. Jestem dumną właścicielką 5-ciu kotów i jednego psa. Studiuję edytorstwo i może zacznę psychologię lub kryminologię.
Dziennikarka: Mnie również miło! Ważnym elementem tworzenia konta na Wattpadzie jest wybranie odpowiedniego nicku. Stąd pytanie, jak stworzyłaś swój pseudonim i dlaczego postanowiłaś się nim podpisywać?
Clear_Roar: Dobre pytanie. Mój pseudonim powstał z mieszanki moich zainteresowań. Mam go bowiem od początku. Interesowałam się wtedy „Wojownikami" i kreskówką „Lwia Straż". Chciałam mieć imię podobne do kotów z „Wojowników" i nawiązujące do kreskówki, więc stworzyłam angielskie połączenie słów czysty i ryk. Były one zapisywane na początku ClearRoar, dopiero niedawno dodałam między słowami _. Zrobiłam to bo chodzę teraz na edytorstwo i mam w planach wydać książkę. A zdałam sobie sprawę, że ClearRoar brzmi jak imię i nazwisko, dlatego zmieniłam nick i książkę planuję wydać pod danymi Clear Roar.
Dziennikarka: Jak właściwie tutaj trafiłaś? Wattpad to był Twój jedyny wybór, czy rozpatrywałaś się również na inne aplikacje, strony do pisania?
Clear_Roar: Trafiłam na Wattpada przypadkiem. Spodobał mi się jego opis na stronach Internetowych, więc założyłam konto. Wattpad to mój jedyny wybór do tej pory, bo nie znam innych stron lub aplikacji dla pisarzy.
Dziennikarka: Niesamowita wytrwałość, gratuluję! Co przedstawia Twoja grafika profilowa, co ona oznacza i kto stoi za jej wykonaniem?
Clear_Roar: Dziękuję. Moja grafika profilowa przedstawia paletę kolorów. Bardzo lubię kolory. Sama ją stworzyłam kilka lat temu.
Dziennikarka: A jak to się stało, że zaczęłaś pisać? Co sprawiło, że postanowiłaś spróbować w tym swoich sił i jak długo już to robisz?
Clear_Roar: Sama nie wiem. Po prostu zawsze chciałam coś napisać i tak się zaczęło. A piszę właściwie od zawsze. Planuję wydać książkę by coś po sobie zostawić, by ktoś o mnie usłyszał.
Dziennikarka: Skupmy się przez chwilę na Twoich początkach. Pamiętasz pierwszą historię, którą napisałaś? O czym była, w jakiej formie miałaś ją zapisaną i czy nadal posiadasz ją w swojej wewnętrznej bibliotece?
Clear_Roar: Tak, pamiętam. Były to zodiaki z „Wojowników". Miałam ją w formie książki na Wattpadzie, ale niestety ją usunęłam i pozostały mi po niej jedynie wspomnienia.
Dziennikarka: Rozumiem, przykra sprawa. Początki początkami, ale za Tobą już jakiś czas poświęcony pisaniu. Ile dzieł już napisałaś bądź piszesz? Jesteś w stanie wskazać to, z którego jesteś szczególnie dumna?
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...