Wywiad XLII: -_Bartek_-

87 8 2
                                    


POZNAJCIE

-_Bartek_-

Wywiad przeprowadzony w sierpniu 2023 roku.
·
Data publikacji: 27.08.2023 r.

Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i przybywam z pytaniami o Twoją osobę. Bardzo się cieszę, że będziemy mogli porozmawiać! Na samym wstępie chciałabym dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. Kim jesteś? Proszę, opowiedz coś o sobie.

-_Bartek_-: Cześć, jestem Bartek. Zresztą łatwo to wywnioskować bo taki mam nick na Wattpadzie. Jestem tutaj od 2017 roku, od niedawna zacząłem pisać poezję. Można więc powiedzieć, że jestem w pewnym sensie poetą.

Dziennikarka: Miło Cię poznać! Jak właściwie tutaj trafiłeś? Był to Twój jedyny wybór, czy rozpatrywałeś się również na inne aplikacje, strony do pisania?

-_Bartek_-: Wydaje mi się, że kiedy rozpoczynałem swoją karierę na Wattpadzie, to nie było za wiele innych stron do publikowania swoich prac. Zresztą wydaje mi się, że w tym temacie dalej przoduje Wattpad. A trafiłem tutaj przez czysty przypadek, po prostu szukałem tego typu aplikacji, żeby czytać książki.

Dziennikarka: Co przedstawia Twoja grafika profilowa, kto ją wykonał i co oznacza?

-_Bartek_-: Wykonałem ją sam, zresztą to nie było trudne. Jest to zwykłe czarne tło. Mógłbym dopisywać teraz jemu jakąś głębię, ale w sumie jej nie ma.

Dziennikarka: Jak to się stało, że zacząłeś pisać wiersze? Co sprawiło, że postanowiłeś spróbować w tym swoich sił i jak długo już to robisz?

-_Bartek_-: Początek z pisaniem wierszy to był impuls. Tak naprawdę powody rozpoczęcia tej drogi są w jednych z moich pierwszych wierszy, czyli „Ostatnia wiadomość" i „Muza". Chodzi o bolesną utratę osoby, która była dla mnie bliska. Myślę że gdyby nie to, to nigdy bym nie napisał żadnego wiersza. A wiersze piszę już od 6 miesięcy, ten czas naprawdę szybko minął. W tym czasie udało mi się już napisać trzy zbiory. Aktualnie jestem w trakcie publikacji kolejnego, o tytule „NieSpołeczny". Myślę też, że to nie koniec tego co szykuję w najbliższym czasie.

Dziennikarka: Rozumiem. Ile wierszy już napisałeś? Jesteś w stanie wskazać ten, z którego jesteś szczególnie dumny?

-_Bartek_-: Opublikowanych mam ich 87, a napisanych pewnie już ponad 100, ale nie wszystkie jeszcze można przeczytać. A szczególnie dumy jestem z wiersza o tytule „Wyspa".

Dziennikarka: Dlaczego akurat z niego? Co w nim takiego wyjątkowego?

-_Bartek_-: Jest według mnie najbardziej dopracowany i moim czytelnikom też się chyba bardzo podoba.

Dziennikarka: Ile wattpadowych książek stanowią tomiki Twoich wierszy?

-_Bartek_-: Aktualnie 3 na 7, ale w planach jest jeszcze o wiele więcej.

Dziennikarka: A co znajduje się w pozostałych czterech?

-_Bartek_-: Jedna książka jest z wywiadami, dwie z cytatami, a ostatnia z podsumowaniem roku, które rozpocząłem w poprzednim.

Dziennikarka: Nie trudno wywnioskować, że Twoja wattpadowa "kariera" nie opiera się na pisaniu książek. Niemniej chciałam spytać, czy publikowałeś tutaj jakieś dzieła, które ostatecznie zniknęły z Twojego profilu?

Noorshallanckie WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz