✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ ___anee___ ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony na przełomie listopada i grudnia 2022 roku.
·
Data publikacji: 11.12.2022 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?
___anee___: Ooo, pewnie! ❤️
Dziennikarka: Cudnie! W takim razie witaj, kim jesteś? Opowiedz coś o sobie. :3
___anee___: Hm, ciężkie pytanie. Do końca nie znam na nie odpowiedzi, ale z pewnością mogę rzec, że jestem stale rozwijającą się osobą, a przynajmniej do tego rozwoju w jakiś sposób dążącą. Mogę powiedzieć o sobie to, że staram się odnaleźć w tym świecie poprzez wyrażanie siebie, a robię to na różne sposoby. Przez sztukę, muzykę, pisanie, przez to jak żyję i co robię. Staram się wciąż szukać, zmieniać i przekształcać, mimo że nie zawsze mi to wychodzi. Na szczęście mam wsparcie kogoś, kto pomaga mi się odnajdywać, rozwijać, kształcić i przede wszystkim kochać siebie i innych.
Dziennikarka: Piękne słowa. Miło mi Cię poznać! Skupmy się teraz na Wattpadzie. Jak stworzyłaś swoją nazwę i dlaczego postanowiłaś się nią podpisywać?
___anee___: Moją nazwę wymyśliła mi mama. Pewnego razu brałam udział w konkursie pisarskim i potrzebny był mi unikalny podpis, którego mogłabym używać do podpisywania się pod moimi pracami. Tak więc powstała Anee.
Dziennikarka: Występuje tutaj nawiązanie do Twojego imienia lub nazwiska?
___anee___: Tak, mam na imię Anna, więc Anee jest jego inną odmianą.
Dziennikarka: Rozumiem. Od ilu lat jesteś już na Wattpadzie i jak właściwie tutaj trafiłaś? Był to Twój jedyny wybór, czy rozpatrywałaś się również na inne aplikacje, strony do pisania?
___anee___: Na Wattpadzie jestem od 2018 roku, ale nie od razu zaczęłam na nim publikować. Na początku był to mój jedyny wybór, później chciałam znaleźć coś innego, ale jednak pozostałam tutaj.
Dziennikarka: Dlaczego? Co sprawiło, że postanowiłaś wybrać jednak Wattpad?
___anee___: Cóż, Wattpad wydał mi się najlepszą aplikacją dla początkującego pisarza, więc tu zostałam.
Dziennikarka: Mam nadzieję, że nie żałujesz. Powiedz teraz co tak właściwie sprowadza Cię na Wattpad. Czym się tutaj zajmujesz?
___anee___: Nie żałuję na pewno, bardzo mi się tu podoba! A zajmuję się tu różnymi rzeczami. Robię grafiki na zamówienie, piszę wiersze, kiedyś miałam też na moim profilu głównie książki, ale zawiesiłam ich kontynuację.
Dziennikarka: Czy wspomniane książki, pomimo ich zawieszenia są dostępne w Twoim profilu?
___anee___: Nie, tych książek niestety nie mam na Wattpadzie, ale może kiedyś, kiedy przejdą odpowiednie poprawki, wrócą na Wattpada.
Dziennikarka: Rozumiem. Co przedstawia Twoja grafika profilowa, kto ją wykonał i co oznacza?
___anee___: Moja grafika profilowa przedstawia kobietę, która zamiast głowy ma kwiat, a zamiast serca korzenie. Można to interpretować na wiele sposobów, ja sama nie zastanawiałam się nad głębszym sensem, więc nie będę narzucać określonej wizji. A autorem grafiki jestem ja.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Teen FictionLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...