✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ Hon-Moon ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony na przełomie lipca i sierpnia 2024 roku.
·
Data publikacji: 20.10.2024 r.☟
Dziennikarka: Hejka! Jestem Noorshallancką dziennikarką i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Zgodziłabyś się odpowiedzieć na kilka pytań?
Hon-Moon: Oczywiście, będzie mi bardzo miło!
Dziennikarka: Wspaniale! Chciałabym bardzo serdecznie przywitać Cię na moim profilu. Bardzo się cieszę, że będziemy mogły porozmawiać. Przed rozpoczęciem rozmowy o Twojej twórczości i działalności na Wattpadzie chciałabym się najpierw czegoś o Tobie dowiedzieć. Kim tak właściwie jesteś, jakie posiadasz pasje poza pisaniem, co lubisz robić w wolnym czasie? Opowiedziałabyś coś o sobie?
Hon-Moon: Dość trudne pytanie. Do dziś nie udało mi się ułożyć sensownej treści, którą mogłabym umieścić w opisie profilu. Na ten moment jestem jeszcze chwilę dwudziestolatką z południa Polski, która wciąż nie potrafi określić jasno swoich planów na przyszłość. Skończyłam szkołę średnią o profilu związanym między innymi z marketingiem i rachunkowością, by później zyskać uprawnienia do przeprowadzania sterylizacji medycznej. Co prawda moimi ulubionymi przedmiotami w szkole były geografia i historia, ale na ten moment poszerzam wiedzę w tym zakresie jedynie hobbystycznie. Kiedyś chciałam znać flagi wszystkich uznanych państw świata, dziś musiałabym nieco odświeżyć pamięć, bo to zaniedbałam. Przez pewien czas interesowałam się światem prawidłowego odżywiania, ale wtedy nadszarpnęłam swoje zdrowie psychiczne. Skoro jestem na Wattpadzie, to rzecz jasna zdarza mi się czasem coś pisać. Lubię to, choć największą frajdę sprawia mi interakcja z czytelnikami. Nie potrafię na ten moment pisać do szuflady.
Mówi się, że pisanie idzie w parze z czytaniem. Szczerze, nie pochłaniam zbyt wielu książek. Kończąc mój wywód, na potrzeby pisania własnej powieści otoczyłam się tematem Hiszpanii i tak już zostało.
Dziennikarka: Bardzo miło mi Cię poznać! Przechodząc do pomarańczowej aplikacji, poruszmy na początku jeden z ważniejszych elementów tworzenia konta, czyli wybrania odpowiedniego nicku. Stąd pytanie: Jak stworzyłaś swój pseudonim i dlaczego postanowiłaś się nim podpisywać?
Hon-Moon: Od pewnego czasu nie lubię swojego wattpadowego nicku i chętnie bym go zmieniła, gdyby nie fakt, że wtedy wszelkie oznaczenia, dedykacje nie będą już prowadzić do mojego profilu. Zacznę od tego, że moje poprzednie konto na Wattpadzie, które miałam przez pewien moment, ale nie działo się na nim coś szczególnego, miało cząstkę Sun. A Sun wzięło się tak o, podczas wakacji w Juracie. Gdy założyłam obecne konto, uznałam, że skoro zaczynam wszystko od nowa, to z Sun stanę się Moon. Cząstka Hon jest jednym z wielu członów, z którego można ułożyć koreańskie imię, na przykład (Hye-Rim, Yoon-Gi). A ja w tym 2020 roku byłam jeszcze pod wpływem azjatyckiej kultury, głownie jako nastoletnia fanka zespołu BTS. Dziś już to wszystko wspomnienia. Został mi tylko ten nick, stworzony na modłę koreańską. Przyznam jednak, że niektórzy wołają na mnie po prostu Hon albo Honey, co jest urocze. Na grupach z innymi autorkami albo gdy spotykam się z nimi w realnym życiu wolę, jak mówią do mnie po prostu Hon, a nie po imieniu.
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Dla nastolatkówLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...