✩ ✩ ✩⸻ POZNAJCIE ⸻
→ Darkie1864 ←
✩ ✩ ✩
Wywiad przeprowadzony we wrześniu 2021 roku.
·
Data publikacji: 24.07.2022 r.☟
Dziennikarka: Hejo! Niezmiernie mi miło, że zgłosiłaś się do wywiadu. Zadam Ci teraz kilka pytań, na które chciałabym, żebyś odpowiedziała. Byle szczerze! Zacznijmy od Twojej nazwy.* Jak powstała i dlaczego zdecydowałaś się wykorzystać akurat ją?
*UWAGA!
W odpowiedzi na to pytanie możesz znaleźć spoiler do serialu "The Vampire Diaries".
Czytasz na własne ryzyko!Darkie1864: Cześć, mi również jest niezmiernie miło, że zdecydowałam się na ten wywiad. Chodził mi po głowie ten pomysł już od miesiąca. Hmm co do nazwy, Darkie wymyśliła moja siostra i był to mój pseudonim w grze lol. Natomiast 1864, mam sentyment do tej daty. Dla wielu oznacza ona upadek powstania styczniowego, a dla mnie, no cóż, jest to data z mojego ulubionego serialu "The Vampire Diaries". To właśnie wtedy dwaj bracia, główni bohaterowie zostali zabici i przemienieni w wampiry.
Dziennikarka: Rozumiem. A ile lat obcujesz już ja Wattpadzie?
Darkie1864: 10 lat. Miałam różne konta, ale ogólnie piszę i czytam na Wattpadzie już 10 lat.
Dziennikarka: Jeszcze nie spotkałam osoby z tak pokaźnym stażem. Gratuluję wytrwałości! No dobrze, a skąd bierzesz pomysły na swoje książki?
Darkie1864: Hmm zacznijmy od tego, że większość po prostu mi się śni, a później je dopracowywuje. Natomiast mam książki, które nagle w sekundzie mi przychodzą do głowy i je po prostu piszę. Myślę, że to nie jest kwestia wytrwałości, tylko mojej miłości do tworzenia swojego własnego świata, gdzie wszystko jest możliwe.
Dziennikarka: Pisarskie sny. Powiem szczerze, że brzmi to niezwykle dobrze. Ważne, żeby robić to, co się kocha. Czy oprócz pisania masz jeszcze jakieś pasje?
Darkie1864: Owszem, sama na początku byłam w szoku, że z tak krótkiego snu udało mi się stworzyć np. "Przeznaczeni". Tak, oprócz pisania uwielbiam czytać, a czasami i tańczę. Od roku moją pasją również stał się masaż i fizjoterapia.
Dziennikarka: Fizjoterapia? Opowiedziałabyś o tym coś więcej?
Darkie1864: Pewnie. Moje drogi trochę się rozjechały przy wyborze szkoły średniej i wylądowałam na informatyce. Szczerze nie wiedziałam co chcę robić w życiu. To znaczy wiedziałam, ale wydanie książki w dzisiejszych realiach nie należy do zbyt prostych. Skończyłam technikum i przez rok pracowałam. W końcu zdecydowałam się na Technik Masażysta i obecnie zaczynam drugi, ostatni rok nauki. Przez ten rok czasu, który minął pokochałam fizjoterapię i wybieram się na studia w tym kierunku, rozszerzając swoją wiedzę o medycynę naturalną. A w przyszłości? Na pewno własny gabinet fizjoterapii i masażu. Może nawet uda się wydać własną książkę.
Dziennikarka: Bardzo dobrze, że w końcu odnalazłaś coś, z czym chcesz powiązać przyszłość. Wspomniałaś o wydaniu książki. Planowałaś to kiedyś?
CZYTASZ
Noorshallanckie Wywiady
Fiksi RemajaLubisz czytać wywiady z wattpadowymi twórcami? Jesteś fanem czyjejś twórczości i chciał(a)byś dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, która napisała książki, o których nie możesz zapomnieć? A może chciał(a)byś, aby ktoś przeprowadził wywiad właśnie z...