9: SATILMIŞ

384 52 74
                                    

"Kalemim, benim hikâyemi zaten önceden belirlemiş ve yazmıştı. Bense sadece yazılanlara ayak uyduracaktım..."

DOKUZUNCU BÖLÜM
❝Satılmış❞

Yüzümdeki gülümseme genişlerken, esneyerek yatakta sağ tarafıma döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzümdeki gülümseme genişlerken, esneyerek yatakta sağ tarafıma döndüm. Döndüm. Döndüm.

Ve küt! Yerdeyim.


"Sikeyim, yine mi uyandım lan ben?"

Acıyan kalçamı ovalayarak ayağa kalktım ve yeniden yatağıma uzandım. Biraz daha uyumam gerekiyordu. Yarım kalan o rüyamı tamamlamalıydım. Daha ödül törenim vardı, ödülümü almadan uyanmak da ne demek?

Ama yok! Uyandık ya bir kere, göremeyiz bir daha o rüyayı. Normalde ben birisinin yüzüne bakıp onu dinlermiş gibi yaparken bile başka şeyler hayal edebilen birisiyken uyuduğum zaman asla hayal kuramıyorum. Büyük ihtimalle uyurken rüya görüyorum zaten ama cidden hiç ne gördüğümü hatırlamıyorum. Sanki sadece siyah bir boşluk varmış da uyuyup kalkıyorum gibi hissediyorum.

Mutlu olmana dayanamıyorsa demek bilinçaltın.

Pardon?

Bir dakika, bir saniye! Yok artık! Kitaptaki iç sesimsin sen değil mi?!
Sıddık tut beni bayılacağım sanırım!

İyi misin gülüm sen? Ne yaşıyorsun içinde böyle?

Ay Satılmış, sensin değil mi? Aşk bahçem, bir tanem, bebeğim gelmiş!

Asriyal'in seni bana dayanamayıp da vereceğini biliyordum! Seni ben yazdım biliyor musun? Hani önceden Alev'in içsesiydin ya, ARTIK BENİMSİN AŞKIM!

Hey! Niye ses vermiyorsun? Orada mısın?

Sus. Hâlâ idrak etmeye çalışıyorum bir şeyleri.

Neyi?

Neden ben yine birinin iç sesiyim, diye.

Aşk olsun, alındım gücendim. Benim gibi birinin iç sesi olmuşsun, yatıp kalkıp şükretmek yerine bir de sorguluyor musun?

Allah aşkına söylesene neden yatıp kalkıp şükretmem gerekiyor? Ha söylesene, bak çok merak ettim valla.

Satılmış, elimi yüzümü yıkamam gerek. Üzgünüm şimdi anlatamam sana bu uzun konuyu.

Çok uzun(!) olan bu konu, inan ki hiç ilgimi çekmiyor. Ayrıca Satılmış ne amına koyayım? İç sesine bir insan ne diye Satılmış der be?

SENİ SEÇTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin