8: GERÇEKLEŞEN HAYALLER

394 59 51
                                    

"Bu sefer kalbimin yeni sahibini kendi ellerimle, ben yazmıştım. Farkında bile olmadan..."

SEKİZİNCİ BÖLÜM
❝Gerçekleşen Hayaller❞

Neyden bahsediyordu bu kadın? Elimdeki anahtar avuçlarımın içinde gerginlikten tenimi yakıp acıtırken anahtarı derime bastırmaya devam ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyden bahsediyordu bu kadın? Elimdeki anahtar avuçlarımın içinde gerginlikten tenimi yakıp acıtırken anahtarı derime bastırmaya devam ediyordum. Bu kadın ne zaman karşıma çıksa çok garip şeyler başıma geliyordu. Hem yeni hayat derken ne saçmalıyordu ki bu şimdi?

Tek kaşımı kaldırıp sinirle konuştum. "Teyze kaç yaşında kadınsın uğraştığın şeylere bak, bir git Allah'ını seversen ya! Taşak mı geçiyorsun benimle?"

Üzerime doğru bir iki adım atması ile irkilerek geri gittim. "Tamam, Allah canını almasın dur öyle demek istemedim, gelme üzerime!"

Bunu dedim diye durdu sanırken, aksine o üzerindeki çarşafın eteklerinden tutup üstünden sıyırdığında çok parlak bir ışık belirdi. Kolumu yüzüme siper edip gözlerimin kamaşmasını engelledim.

"Açabilirsin gözlerini."

Duyduğum kalın ve tok sesle, şaşkınlıkla "Böyle iyiydi aslında, açmayayım ben" dedim ama sinirli bir tonda tekrardan "Aç şu gözünü" deyince el mecbur kolumu indirdim ve karşımda duran küçük renkli bedene baktım. Bir an için aklımdan farklı senaryolar geçmişti, ben ne bileyim o çarşafı kaldırdığında böyle bir şeye dönüşeceğini değil mi? Ben de soyundu ve klasik dizine kadar uzanan yaşlı karı içlikleriyle karşımda dikildi sanmıştım.

Bir dakika- Bu şeyi daha önce de gördüğüme eminim? Sanırsam rüyamda görmüştüm, hatta etrafımda uçuşan kağıtlar vardı.

"S... Sen?" Kekeleyerek konuşmaya başladığımda sustum bir süre ve dilimin çözülmesini bekledim.

"Sen kadındın ama!" Dediğimde gözlerini devirdi.

"İnsan bile değilim gördüğün üzere." dedi ukala bir tavırla.

"İnanamıyorum! Bu cüce yine mi benim rüyama girdi?"

Yüzünü buruşturdu ve gözlerini devirdi. "Saçmalama. Sadece sizin evrende dikkat çekmemek için gizlenmiş olmam gerekiyordu o kadar."

Açıklaması yüzünden gülme isteği doğdu içimde. "Ve sen de seçe seçe yaşlı bir kadının yerine girmeyi mi seçtin?" Amına koyayım benim öyle bir şansım olsa kimler kimler olmak isterdim var ya...

"Eğer bu şekilde karşına çıksaydım korkacağın için beni dikkate almayacağını biliyordum. Ama o gece Okan'ı öldürdüğünde sana bir şans verdiğim zaman korkudan çok çaresizlik hissedeceğin için karşına ilk defa kendi benliğimle çıkmıştım. Şu anda olduğu gibi."

Cevap vermedim ve şaşkınca yüzüne bakmaya devam ettim. Beynimin bütün algıları kapanmış durumdaydı sanki ve ben bilincimin yerinde olup olmadığından emin değildim.

SENİ SEÇTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin