"Onu sevebilirim. Tabii önce kendimden başlamam gerekecek."
ONUNCU BÖLÜM
❝Sineme Ne Oldu?❞O okul; giren öğrencilerin kâbusu, çıkanların ise pişmanlığı olmuştu her zaman.
O okula her kayıt yaptıran öğrenci ise bunun farkında olmayan kişilerdi. İşte asıl sorunda buydu...
Okul dışardan bakıldığında her ne kadar normal bir okul gibi de dursa, aslında öyle değildi. Uygulanan sıkı denetimle o okuldaki hiç kimse orada olan biteni dışarıya çıkaramıyordu.
Bu durum utangaç ve saf olan Sinem gibi kızlar için daha da katlanılamaz bir durum haline geliyordu. Okul yatılı bir okuldu, daha çok kimsesiz ve köyden şehre okumak için gelen yoksul öğrencilerden oluşuyordu.
Okulun müdürü Muzaffer Dinç ise öğrencilerin en büyük kâbusu haline gelmişti artık. Okul dışında iyi kalpli, emekli yaşı yaklaşmış bir öğretmen gibi dursa da okuldaki davranışları için bunu demek pek doğru olmazdı. Dışarıya iyi, içeridekilere kötüydü.
Ve o lanet okulda bir cinayet işlendi...
-
"Seviyorsun!" pantolonu bir ayağımdan geçirmeye çalıştım. "sen de hala,
saklama gözlerin ele veriyor seni" Sonunda giydiğim pantolonun fermuarını çekip aynaya baktım. "Seviyorsun!"Açelya... Hani bizdeki de kulak ya gülüm. Bir sussan mı acaba sabah sabah?
Sesim güzel bir kere benim, şikâyet etmeyi keser misin lütfen?
Satılmış'ın dediklerini duymamazlıktan gelip şarkımı söylemeye devam ettim. Aynı zamanda da banyoya gidip saçımı başımı düzelttim.
"Hazırım!"
Bunu bütün apartmana duyurmana gerek yoktu sanki, hm?
O kadar bağırmadım bile!
Anahtarımı elimde sallarken evi son kez bir daha kontrol ediyordum.
Gaz kapalı.
Fişler çekildi.
Camlar kapalı.
Başka unuttuğum bir şey yoksa eğer çıkabilirim değil mi Satılmış?
Ben nereden bilebilirim senin evinin neyi eksik olduğunu?
İç sesim bu kadar asabi olmak zorunda mıydı, tanrı aşkına...
Evden çıkıp kapıyı kilitlediğim sıra karşı komşumun da kapısının açılıp kapanma sesini duydum. Bıkmış bir şekilde kafamı kapıya yasladım. Bir ihtimal arkamı dönmezsem benimle muhatap olmaz herhalde, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEÇTİM
FantasiAsriyal adında küçük, sevimli ve renkli canlıların bulunduğu bu boyutta her bir asriyalin tek bir görevi vardı. Her yıl yeni yetişkin olan bir asriyal bu iş için görevlendiriliyordu. Görevleri ise dünyaya gidip seçilen kişiye şans defterini verip ha...