32: AREL

67 10 0
                                    

"Sahi, delilik neydi? Olmayacak hayallerin peşine takılıp o hayalin içinde gerçekliğini yitirmek sayılır mıydı?"

OTUZ İKİNCİ BÖLÜM
Arel

"Neden benden kaçıyorsun?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Neden benden kaçıyorsun?"

"Senden kaçmıyorum Ateş. Sadece ayrılmak istiyorum."

Sinirle gülerek saçlarını karıştırdı. "Açelya, ne zaman gözlerimi kapatsam aklıma sen geliyorsun. Sence seni unutmam mümkün mü? Geçmiş karşıma bir de hiçbir şey olmamış gibi devam edelim diyorsun!"

"Ateş, neden işleri zorlaştırıyorsun? Ayrılalım, bitsin gitsin işte."

En sonunda anlam veremediği bu hallerime dayanamayıp bağırdı. "Çünkü seni seviyorum! Anlamıyor musun?" Yüzümü avuçlarının arasına aldı ve art arda "Seni seviyorum" demeye başladı.

"Ateş! Dur lütfen."

"Kafayı yiyorum sanırım." diyerek geri çekildiğinde "Ben çoktan yedim." dedim mırıldanarak.

"Elini tutabilir miyim?" masum masum bunu sorduğunda onu kıramadım.

"Tutabilirsin Ateş."

"Seni cidden çok seviyorum Açelya. Ayrılmak falan da istemiyorum. Bir hatam mı oldu, seni kıracak bir şey mi söyledim? Lütfen bana neden ayrılmak istediğinin sebebini söyle çiçeğim. Seni kaybetmek istemiyorum."

"Tüm bunlar koca bir saçmalık" diye mırıldandım kendi kendime. Ne yapacağımı bilmiyordum.

"Seni sonsuza kadar sevmekte bir saçmalık göremiyorum. Saçmalık olan ne Açelya?"

"Hayır Ateş... Sadece en azından bir süre de olsa ayrılalım olur mu? Kafamı toplayıp düzgün düşünebilmem gerekiyor, çünkü ne yapacağımı bilmiyorum. Beni anlıyor musun?"

Kırgın bakışlarla bana baktığı zaman gereksiz bir şekilde sinirlendim.

"Bana sanki beni anlıyormuş gibi bakmayı kes!"

"Sen de bir karar ver!" dedi o da kaşlarını çatarak. "Anlayayım mı anlamayayım mı?"

"Sadece ayrılalım."

Şimdi diyeceksiniz ki siz daha geçen bölüm sevgili olup ne ara ayrıldınız? Evet, ayrıldık. Üstelik sadece bir ay sevgili olmuşken...

SENİ SEÇTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin