Kelime sayımız: 1105
---------------
Uzun bir süre korunaklı şekilde yaşayınca bazı haklarınız elinizden alınır. Jisung da Minho'nun evine davet edilince onu reddedememişti. Gerçi bu 1 hafta önceydi, bir film izlemeye çağırılmıştı ve evde berbat keskin bir koku vardı.
Şimdi ise o güzel ziyaretten sonra üçüncü kattaki özel odayı kullanıyordu. Yıllardır kimsenin ayak basmadığı ufak yerin içinde olduğu durum genci pek de şaşırtmamıştı. Her yere saçılmış olan bardakları Minho'yla birlikte toparladılar ve genel bir toz alımı yaptılar. Çok bir iş değildi ama yine de yapılması şarttı.
Jisung bir süredir odada tek başınaydı. Onun karşısında yaşayabileceği herhangi bir gerginlik durumuna karşın Minho'dan da oradan çıkmasını rica etmişti.
Burada geçirdiği birkaç saatte sahnede 2 kere düşmüş olması onu şaşırtmıştı. İlkinde direğe tırmanmaya çalışırken kayıp ayaklarının üstüne inebilmişti, ama ikincide daha cilveli bir hareket denemişti ve sırt üstü düşmüştü.
Neredeyse 1 hafta kadar sürmüştü, ama Jisung yeniden eski özgüvenine kavuşmuştu. Bir zamanlar sahnede yapabildiği her şeyi aynı hızda yapmaya devam edebilecekti ve bundan dolayı kendiyle gurur duyuyordu.
Tek bir sorun vardı. Jisung artık yeniden Jisung'a dönmüş olsa bile seçtiği mesleki hayattan pek emin değildi. Üstünden daha 1 ay geçmemişti ki mutlu bir papazdı. O şekilde temiz ve kutsal bir hayattan böylesine günah, ölüm ve cinayet dolu bir hayata geçmesi epey bir zordu.
Jisung dev bir değişim yaşıyordu ve uzun bir süredir öğrettiği her şeyin tam tersini yapıyordu. Esasen bir çeşit yalancıya dönüşmüştü. Daha en başında dans etme pratiklerine başlamak için Chan'ın ona verdiği haçlı kolyeyi çıkarırken bile sorun yaşamıştı.
Eskiden olduğu kutsal adamı bir kenara bırakmak ona tahmin ettiğinden daha zor geliyordu.
Bir kez daha etik anlayışlarına sahip olmayan ve yanlışı doğrudan ayırmakla uğraşmayan bir adamın altında çalışmaya başlamıştı. Bu adam yıllardır hayata tam olarak 'sikerim' gözüyle bakan biriydi. Bu adam kendine inşa ettiği dev isimden dolayı hiçbir sonuca katlanmadan keyfinden insan öldürüp istediği diğer her şeyi de yapmıştı.
Jisung teknik olarak 2 kez saf değiştirmişti. İlk hayatından kaçıp buraya geldiğinde şehrin bütün kontrolünü eline aldı, sonrasında tamamen temizlenip kutsandı ve şimdi de yeniden başa döndü.
''Jisung?''
Gencin bu sesleniş biçimini algılayıp kapının eşiğinde merakla duran Minho'ya dönmesi biraz sürmüştü. Bu isme yeniden alışmasının biraz daha süreceğini biliyordu.
''Evet?'' dedi sahneden inip ortadaki masaya doğru giderek.
''İşin yakın zamanda biter mi? Genelde tek başıma iyi olurdum ama şimdi kedi de olmayınca...'' dedi Minho omzunu kapıya dayayarak.
Jisung bu sırada eşyalarını toparladı ''Aslında evet, şimdilerde inip üstümü değiştirecektim. Pratiğim bitti ve sorunsuz şekilde hallettim. Bu arada... Mang hakkında herhangi bir şeyden haberdar mısın?''
Minho başını iki yana salladı ''Aslında değilim''
''Numaramı tasmasında bırakmışsın sanırım. Birkaç yıl önce arandım, telefonu Yoongi açtı ve... arayan bir veterinerdi. Birileri onu sokakta bulmuş, feci şekilde hastaymış ve ötanazi uygulanması gerekmiş. Bildiğim kadarıyla kayıtlardan Mang'i ilk götürdüğüm veterinere ulaşmışlar ve ben de ölmüş olarak göründüğüm için bu kararı vermişler, en azından bok gibi bir evcil hayvan sahibi olarak hatırlanmayacağım''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy'nin Küçük Canavarı 2 -MinSung-
Fanfic[⚠ İkinci Kitap ⚠] -Tamamlandı- Han Jisung tüm dünyanın gözünde ölüydü. Onun yerine Yang Jeongin adında bir papaz olarak hayatına devam etmeye başlamıştı. Ama sırlar ancak kısa bir süre tutulabilirdi... ⚠Bu kitap, ağır dil ve +18 sahneler içermekte...