(Sizi şımartıyo muyum ne? o.O)
(Bu bölüm ilk kitabın 100k okunmaya ulaşmış olmasına bi kutlama gibi olsun diye düşündüm, tekrar tekrar teşekkürler okuyan herkese! 🥳)
(İşe yarar mı bilmem ama, bu bölümü yazarken yaklaşık 50 kere 'Mad Clown & Kim Na Young - Once Again' şarkısını dinledim :3)
(İyi okumalarrr!!~~)
Kelime sayımız: 1520
Jisung bu haftalık son tatil gününde oğluna bir doğrum günü partisi hazırladığı için kocaman sırıtıyordu.
Kendi doğum günü de gelmişti aslında, ama Jeongin'inki ön plandaydı tabii.
Hongseok dün söylediği şekilde bu sabah genci aramıştı ve şu anda birbirilerini tanıyıp arkadaş oluyorlardı.
Aslında Jisung adama ilgi duyuyordu, ama Hongseok neredeyse... Sıkıcıydı.
Adam maceralardan gencin bir zamanlar korktuğundan daha fazla korkuyor gibiydi.
Yani evet, kulüpte tanıştıkları zaman ilginç biri gibi görünmüştü, ama aslında baya bir sıkıcıydı.
Buna rağmen gencin parti için her yeri süslemesi konusunda ona yardım edecek kadar cömertti.
Gelecek olan herkesle Chan ilgilenecekti. Bütün korumalar eşlerine biraz boş zaman tanıyıp sadece çocuklarıyla katılacaktı ve bunu herkes onaylamıştı.
Gelen ilk kişi Chan olunca Jisung kendini daha mutlu hissedemeyeceğini düşündü. Sonunda onu Hongseok'un sıkıcı konuşmalarından kurtaracak biri vardı.
Sürekli olarak ofiste çalışmanın zorluklarından ya da Jae'in ne kadar gıcık olduğundan bahsediyordu. En azından Jae'in son zamanlarda çokça şişmanlığından bahsetmesi Jisung'u güldürüyordu.
''Çocuk nerde?'' diye sordu Chan gelir gelmez ''Minho'nun onu çalabilecek tek kişi olmadığını kanıtlamak istiyorum da''
Jisung buna gülerken evin kapısını açtı ve oğlunu dışarıya çağırdı ''İnnie, gelebilirsin''
Jeongin dışarı gelirken büyükler ona sevgi dolu gözlerle bakıyordu.
''Sen bunları al, ben de çocuğu'' dedi Chan elindeki çantaları Jisung'a verirken Jeongin'i kucaklayarak ''Mavi çanta onun hediyesi, siyah olan da seninki''
Jisung korumaya teşekkür edip çantaları hazırlanan masalara bıraktı. Bir tanesi Jeongin'in hediyelerini taşıyacağı için çizgi film kahramanlarıyla kaplıyken diğerinin üstünde sadece beyaz bir örtü vardı, o da Jisung'a gelen hediyeler için olacaktı.
Sonrasında spesifik olarak Jeongin için kiraladığı şişme şatoyu kontrol etmeye gitti. Çocuk bir gün bu tip bir şeyi reklamlarda gördüğünden beri binmek isteyerek ortalığı resmen yıkmıştı.
Geri döndüğünde Chan'ın Hongseok'la muhabbet ettiğini görüp kendi kendine 'iyi bari' diye düşündü.
Felix'in de gelmek istediğini biliyordu, ama arkadaşı henüz Chan'ı da Minho'yu da tam olarak affetmemişti ve onlarla birlikte olacağı bu ortamda bulunmak istemediğini belirtmişti.
Birkaç gün sonra gence Wooyoung'la birlikte en güzelinden bir kutlama yapacağına dair söz verdiği için de Jisung bu günlüğüne ona bir şey demeyecekti.
Çocuklar ve yetişkinler için ayrı masalarda bulunan içecek ve abur cuburları da son kez gözden geçirdi ve başını olumlu anlamda salladı, her şey iyi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy'nin Küçük Canavarı 2 -MinSung-
Fanfiction[⚠ İkinci Kitap ⚠] -Tamamlandı- Han Jisung tüm dünyanın gözünde ölüydü. Onun yerine Yang Jeongin adında bir papaz olarak hayatına devam etmeye başlamıştı. Ama sırlar ancak kısa bir süre tutulabilirdi... ⚠Bu kitap, ağır dil ve +18 sahneler içermekte...