Bölüm 43 - Daddy'nin Küçük Canavarı (Final)

1.2K 159 795
                                    

(Evet sevgili Havariler, üzülerek belirtmeliyim ki bu serinin sonuna geldik 😅 Umarım final bölümünü beğenirsiniz, iyi okumalar!~~)

Kelime sayımız: 2250

Jeff ve Yeri ellerinde birer bardak şampanyayla salonlarına yerleştirilen ufak platformun üstünde duruyordu.

''Bu önemli günde bizimle beraber olduğunuz için teşekkür ederiz sevgili dostlar!'' dedi Jeff Yeri'nin elini tutarken.

Yeri önündeki kalabalığa bakarak gülümsedi ''Hepinizle bireysel olarak tanışmadan önce bekarlığa veda partimize katıldığınız için topluca teşekkürde bulunmak istiyorum, ayrıca buradaki herkes yarınki büyük düğünümüze de davetli elbette''

Jeff'in yüzünde kocaman bir gülümseme vardı ''Aynen öyle, sevdiğim kadınla yarın büyük kilisede evleniyorum!'' diye bağırdı.

''Ufak bir ricamız da var'' dedi Yeri kalabalığın içindeki belli bir kişiye bakarak ''Bizi evlendiren kişinin kıymetli Han Jisung olmasını istiyoruz''

Minho kucağında uyuklayan Jeongin'i tutarken yanında duran gence baktı, Jisung ağlamak üzere gibiydi.

''Buna mecbur değilsin, başka birini ayarlayabilirim-''

''Gerek yok'' dedi Jisung büyüğün lafını kesip burnunu çekerek ''Bunu yapabilirim'' derken de ona gülümsedi.

Jeff platformdan iner inmez onlara doğru giderken Yeri de mutfağa ilerledi.

''Sürprizi nasıl buldunuz? Benim fikrimdi'' dedi gence sırıtarak.

Minho gözlerini devirdi ''Buna gerek olduğunu sanmıyorum Jeff''

Koruma patronuna iğrenmiş bir surat yaptı ''Beni evlendirenin en yakın arkadaşım olmasını istiyorsam ne olmuş?''

Jisung gerginliği bozarak gülmeye başladı ''Gerçekten sorun değil, sizi evlendirmek beni mutlu eder aslında''

''Jeongin uyudu, onu yatırmaya gideceğim'' dedi Minho oradan uzaklaşarak.

Jeff hemen arkadaşına yapıştı ''Bana attığın mesajlar yeterli değil! Neler yaşadınız siz?!'' diye sordu heyecanlı bir şekilde.

''Tanrım, tabi ki bunu soracaktın'' diye güldü Jisung onu bir köşeye çekerek ''Birkaç gün önce sarhoşken birlikte olduk, ertesi gün de garip hisler içindeyken bana neler düşündüğünü anlatmaya başladı, ilk defa benimle konuştu''

Korumanın gözleri anında büyümüştü ''Neye karar verdiniz peki?''

Jisung omuz silkti ''Aslında bir şeye karar vermedik henüz. Minho konuşmasının sonuna geldiğinde Jeongin'in hala odada olduğunu hatırlayıp ona baktık ama yatağın üstünde uyuyakalmıştı. Üçümüz de çok yorgun olduğumuz için hep birlikte biraz daha uyuduk ve sonrasında bütün düşüncelerimizi toparlamak için birbirimize biraz zaman vermeye karar verdik''

''Anladım'' dedi Jeff ''Ama sonuna konuşmuş olmasına bari sevindim, bu iyi bir gelişme-''

''Jeff, hayatım. Bir saniye mutfağa gelir misin?'' diye seslendi Yeri kapının eşiğinden.

Jisung arkadaşına gitmesi için işaret etti ''Ben de biraz diğerleriyle takılayım, sonra görüşürüz'' dedi ve kalabalığın içine karıştı.

Önündeki bütün engelleri aşıp mutfağa ulaşan Jeff'i 3 kişi karşıladı.

''Selam, ben Wooyoung. Sen de meşhur koruma Jeff olmalısın'' dedi Wooyoung elini uzatarak.

Jeff gencin elini sıktı ve müstakbel eşinin yanına geçti ''Bakıyorum da dedikodu tayfasını toplamışsın, Felix bile buradaysa'' derken güldü.

Daddy'nin Küçük Canavarı 2 -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin