(Sakin olun ayol geldim işte 😎)
Kelime sayımız: 940
Jisung dans etme sırası ona gelene kadar barın arkasındaki işine devam ederken Minho'nun iyi olup olmadığını düşünüyordu.
Adam genç barmen işe döndüğünden beri kendinde değil gibiydi.
Minho artık farklıydı, enerjisi yoktu ve bu kesinlikle yaşıyla alakalı bir durum değildi.
Sadece... Kendinde değildi işte.
''Jisung!''
Barmen başını kaldırdığında ona kocaman sırıtan arkadaşı Jeff'i gördü.
''Hongseok'la nasıl gidiyor?''
Jisung omuz silkerken bir yandan da müşterilerine içki doldurmaya devam etti ''Bana uygun biri olduğunu düşünmüyorum'' dedi basitçe.
Jeff'in sırıtışı garip bir şekilde yok olmamıştı ''Pekala, bu güzel. Çünkü senin için gerçekten mükemmel olan kişiyi buldum''
''Bu sefer kim?'' diye sordu Jisung bir iç çekerek.
Arkadaşına bir şekilde minnet duyuyor olsa bile çöpçatanlık işini gittikçe abarttığını düşünmeden edemiyordu.
Jeff bir elini kaldırıp sahneyi işaret ettiğinde barmenin kafası karıştı.
Ama sonrasında korumanın parmağını sahnenin arka tarafına doğru uzattığını fark etti.
''Sevdiğin ve istediğin her şeye tamı tamına uyan sadece 1 adam var, ayrıca senin verebileceklerini anlama kapasitesi de sadece onda''
Jisung hafifçe gülerken başını iki yana salladı ''İlk denediğimizde olmadı, bu saatten sonra da olamaz artık''
Jeff'in suratı bembeyaz kesilirken ağzı açık şekilde ayna ve barmen arasında bakakalmıştı ''Ne yani- patron bu kıça sahip oldu mu daha önce??'' diye sordu inanamaz halde genci gösterirken.
Jisung bu kez ufak bir kahkaha atarken temizlediği bardakları bıraktı ''Hem de nasıl''
''Hassiktir dostum, ona geri dönmelisin!'' dedi Jeff yeniden aynayı işaret ederek.
''Seni görebildiğini biliyorsun değil mi?'' diye sordu Jisung kaşlarını kaldırarak.
Jeff ise omuz silkip güldü.
''Neden burayı işaret edip duruyor bu?'' diye homurdandı Minho gencin kulağına.
Jisung arkadaşına bakarak bir iç çekti ''Şimdi benim başımı da belaya soktun'' dedikten sonra da kulağındaki aygıta bastı ''Çöpçatanlık yapıyor işte''
''Bunun benimle ne alakası var?''
''Hadi ama patron, zekanın buna yetmediğini söylemeyeceksin herhalde?'' diye sordu Jisung karşısındaki korumanın şok içinde ona bakışını izleyerek.
Jeff gerçekten şaşkına dönmüştü. Ona en yakın olan korumalar bile büyük patronla bu şekilde konuşamazdı, ama Jisung bunu yapmıştı ve hala hayattaydı.
Jisung özeldi.
''Tamam tamam sus, anladım''
''Anlayacağını biliyordum! Şimdi bununla uğraşma sırasını sana bırakıyorum çünkü şov zamanım geldi'' diye güldü Jisung elini kulak içi aygıtından çekip bardan çıkmaya hazırlanarak.
''Böyle davranıp hala hayatta kalabiliyorsan o adama dönmen gerekiyordur!'' diye ısrar etti Jeff arkadaşına bakarak.
Jisung korumaya bakmadan konuştu ''Onunlayken ne h-hallere düştüğümü görmedin, ayrıca bundan kimseye bahsedemezsin. Çok ciddiyim. Başka kimse bilmiyor ve birilerinin öğrendiği kulağıma gelirse seni asla affetmem'' dedi ve hızla bardan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy'nin Küçük Canavarı 2 -MinSung-
Fanfiction[⚠ İkinci Kitap ⚠] -Tamamlandı- Han Jisung tüm dünyanın gözünde ölüydü. Onun yerine Yang Jeongin adında bir papaz olarak hayatına devam etmeye başlamıştı. Ama sırlar ancak kısa bir süre tutulabilirdi... ⚠Bu kitap, ağır dil ve +18 sahneler içermekte...