Bölüm Adı: 'Her şey tıkırında'
Ambulansın kapıları açıldığı gibi Beomgyu aşağı atladı ve sedye ile Kai'nin içeri taşınmasını izledi.
Çok geçmeden etrafa bakındı ve arkadan gelen araba var mı diye kontrol etti.
Hastaneye giren tanıdık araba ile Yeonjun ve Soobin'i beklemeye başladı.
"İyi mi?"
Kafasını evet anlamında salladı.
"Evet yaşayacak ama kafası çok karıştı. Ona yardım etmemiz onu şaşırttı gibi."
Soobin kollarını bağlayarak ikiliye baktı.
"Açıkçası beni de şaşırttı."
YeonJun öfkeyle Soobine baktı.
"Senin kardeşini öldürseler sende kafayı yerdin."
Beomgyu ile Soobin aynı anda birbirlerine baktı.
"Kai sana hafızanı kaybettirdi YeonJun."
YeonJun cevap vermeyerek kollarını göğsüne bağladı. Beomgyu konunun üzerinde durmayarak gözlerini büyüttü.
"Soobin, sende Taehyun'un numarası var mı?"
"Evet"
"Çabuk ara ve nasıl olduğunu ya da nerede olduğunu sor... Siktir arabam tepede kaldı."
Yeonjun, Beomgyu'nun omuzlarına ellerini yerleştirdi ve sarsmaya başladı.
"Biz arabanı çektirdik sakin ol."
Eli ile saçlarını geri attı.
"Bu gün Taehyun ile çiçekçiyi dizayn edecektik... Onu çok korkuttum. Apar topar çıktım ve odaya yönlendirdim. Çok aptalım..."
Soobin telefonu cebine koydu.
"Durumu gayet iyi. Bangchan ona iyi bakmış Felix diye bir arkadaşı ile çok iyi anlaşmış."
Beomgyu rahat bir nefes verdi.
"O halde yapacak bir şey yok. Çiçekçi bizde."
Beomgyu hastane'yi gösterdi.
"Biri burada kalmalı."
Yeonjun omuz silkti.
"Soobin kalır."
Soobin kaşlarını çatarak Yeonjun'a baktı.
"Efendim? Yarım bıraktığım işi bitireyim diye mi?"
Beomgyu çenesini kaşıdı.
"Doğru Soobin Kai'yi öldürür."
Kısa süreliğine bir sessizlik yaşandı. Beomgyu derin bir nefes verdi ve alnını ovuşturdu.
"Pekala. Bir kaç polis arkadaşı görevlendireceğim. Burada beklerler. Bizde biricik aşkına sürpriz yaparız."
Yeonjun gülerek Soobin'e bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flower Boy [Taegyu]
Fanfiction"Aşk tanrısı var olamayacak kadar sahte, o ise gerçek olamayacak kadar güzel." ... Choi Beomgyu kendini birden hiç ait olmadığı bir yaşam içinde bulmuştu. Ama kabul etmeliydi ki onun yanında olma hissi çok güzeldi. ... [Tamamlandı]