[2.2]

157 31 33
                                    

Bölüm Adı : "Sana ihtiyacım var"

Soobin ve Beomgyu bulundukları garajdan çıkarken sessizliklerini koruyor, birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardı.

Beomgyu'nun kafasını dolduran tek isim kız değildi. Kai de onunla beraber yer edinmişti.

Soobin'in anlattığına göre bir kız çocuğu onun sorumsuzluğu yüzünden kaybolmuş ve aynı sebepten öldürülmüştü.

Beomgyu nefes verdi ve mırıldandı. "Jaleh'in katili..."

Soobin kaşlarını kaldırdı ve tepki vermemeye çalışarak omzunu silkti. "Aynı davadan değildi... Onu yakaladın. Hatırlamıyor musun?" Beomgyu kafasını yavaşça iki yana salladı.

"Ailesi peki.. Bir şey dediler mi?"

Soobin bilmediğini belirterek yüksekliği indi. "Ben ve sen hastaneye gidip Taehyun'u kontrol edelim." Arkasına bakarak Yeonjun ile Kai'ye baktı.

"Sizde yolu takip edin. Destek yollayacağım."

Arabasını gösterirken diğer konudan bahsetmeye devam etti.

"Bak, hatırlamaman biraz garip ama bu vaka ile o vakanın bir olmadığı açıktı. Adam eşini ve metresini öldürmüştü. Kızı bunları gördüğü için onu da öldürmek istedi. Adam'ın diğer kurbanı da yanımızdan uzaklaşması sonucu Jaleh'di. Paniklemiş ve kıza iki el ateş etmişti."

Beomgyu'nun tepkisini izlerken kemeri işaret etti.

"Takmanı istiyorum."

İkiletmeden kemeri taktı ve geri yaslanarak dışarıyı izledi. Soobin bir şey deme gereği duyarak devam etti.

"Tutanak ya da uyarı almış mıydın bunu sen bileceksin. Ben sadece bu vakayı gerçekten çok çözmek istiyordum ve biz itişmekten bir türlü yolu katedemiyorduk."

Beomgyu kafasını salladı. "Şimdilik sadece Taehyun'u düşünmek istiyorum."

Lafına karşı Soobin daha fazla konuşmadı.

Bir süre sonra tanıdık hastane önüne geldiklerinde ikisi de hızla araçtan indi ve kapıya ilerlediler.

"Onu hemen soru yağmuruna tutmayalım." dedi Beomgyu.

Soobin kafasını onaylar şekilde sallayarak asansörü gösterdi.

"Sen ilerle ben odasını sorup geleceğim."

Beomgyu asansörün yanında beklerken gözleri insanları izliyordu. Koşuşturan hemşireler, yavaşça yürüyen hastalar ve daha fazlası.

Soobin yanına geldiğinde asansöre bindiler. Çok geçmeden kata geldiklerinde Soobin Beomgyu'nun hal ve tavırlarını kontrol etti.

"Geçmişi geçmişte bırak lütfen. Evet ağır ama işimiz var."

Beomgyu son zamanlardaki gibi sessiz kalarak kafasını salladı ve yürümeye başladı.

Asansör ile Taehyun'un odasının olduğu kata çıkarak ilerlemeye başladılar.

Soobin odanın kapısının önüne geldiğinde yavaşça araladı. Beomgyu kapıdan onu izliyordu. İçeridekinin Taehyun olmasını çok istiyordu. Derin bir nefes vererek kapıya yaklaştı.

Flower Boy [Taegyu]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin