Bölüm adı : "Hayranlık uyandıran"
Beomgyu mutfağa girmiş ve 20 dakika kadar oyalanmıştı.
Elinden geldiğince ve hatırladığı kadarıyla bir şeyler yapmayı denemişti.
Sonunda iki tabağa da yaptığı etli yumurtayı bölüştürerek iki bardak çıkardı. Buz dolabından bulduğu portakal suyunu aldı.
Bardaklara döktükten sonra, tabaklar ile beraber ince bir tepsiye alarak yanlarına çatal ve bıçak koydu.
Tepsi ile beraber dikkatle içeri yürüdüğünde kanepede uyuklayan çocuğu fark etmişti.
Taehyun, Beomgyu'yu beklerken yorgunluğa dayanamayarak uyuya kalmıştı.
Beomgyu tepsiyi yavaşça koltuğun önündeki sehpaya bıraktı ve çocuğa yaklaştı.
Kızıl saç tutamları göz kapaklarına batıyordu. İzlemesi Beomgyu'ya zevk verse de canının acıdığını ya da rahatsız olduğunu düşünerek saçlarını kenara çekti.
Son zamanlarda ikisi de zor zamanlar geçiriyordu. Çocuğun yüzü âdeta kireç gibiydi.
Beomgyu ondan gözlerini alamazken çok geçmeden Taehyun kıpırdanmaya başladı. Beomgyu panikledi ve çocuğun önünden hızla çekilip sehpanın öte yanına geçti.
Taehyun'a seslendi. Belki de ilk defa adını söyleyecekti. İçini garip bir heyecan kaplamıştı.
"Taehyun."
Mırıltılı çıkan sesine karşı öksürerek tekrar seslendi. Uyanmadığını farkedince ürkekçe sehpanın diğer tarafına geçti ve Taehyun'a yaklaştı. Bir elini omzunun üzerine koyarak yavaşça dokundu.
Bu sefer sesi tahmininden yüksek çıkmıştı.
"Taehyun."
Taehyun ilkine göre biraz daha bağırır şekilde duyduğu adına karşı gözlerini açtı. Kaşları çatılmıştı.
Başını kaldırırken ağaran yerlerine karşı yüzünü buruşturdu.
"Ah... Üzgünüm. Uyuyakalacağımı düşünmemiştim." Gözlerini ovuştururken bir taraftan kısık sesiyle konuşuyordu.
Beomgyu gözlerini dikmiş çocuğu izlerken kafasını iki yana sallayıp tepsiyi önlerine çekti.
"Hayır sorun değil. Önce yemek ye sonra uyu lütfen."
Gözlerine Taehyun'a çevirdi. Aklından kendi kendine soru sormaya başlamıştı.
'Ya et yemiyorsa? Yumurta sevmiyorsa? Acaba portakal suyu çok mu soğuktu?'
Gerginlikten bacağını salladı. Çocuk ise çoktan yemeye koyulmuştu. Bunu farkettiğinde rahat bir şekilde koltuğa yaslandı.
Taehyun bir süre sonra Beomgyu'ya döndü.
"Sen neden yemiyorsun?"
Beomgyu gözlerini tepsiye baktı ve bir süre kalakaldı. Düşüncelere dalarken unutmuştu tabiki.
Koltukta öne gelerek ister istemez Taehyun'a yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flower Boy [Taegyu]
Fanfic"Aşk tanrısı var olamayacak kadar sahte, o ise gerçek olamayacak kadar güzel." ... Choi Beomgyu kendini birden hiç ait olmadığı bir yaşam içinde bulmuştu. Ama kabul etmeliydi ki onun yanında olma hissi çok güzeldi. ... [Tamamlandı]