30

495 22 64
                                    

"Baran bıraksana kızı, rahat bırak. Sevgili değilsiniz. Biliyorum sevgili olmadığınızı karşımda sevgili rolü yapma." Selinle otururken Baran yanımıza gelip sarılıp duruyordu bana.

"Anlattın mı?" dedi elini saçımdan çekerek.

"Tabii anlatacak lan! Ben onun arkadaşıyım."

"Ne zaman bitecek?" dedim.

"Onu kıskandırmak çok eğlenceli."

"O kim?" Selinle aynı anda söyledik.

"Toprak."

"Ne alaka? Kıskanmıyor ki o. Sadece arkadaş ortamından nasıl bize bahsetmeden sevgili olduğunuzu kafaya çok taktı." dedi Selin. Baran alayca gülerek kafasını salladı.

Çardakta oturmaya devam ederken Baran'ın arkadaşları buraya geldiğini görünce ayağa kalkıp gitmek istedim.

"Bizsiz ne yapıyorsunuz burda millet?" Alper sevgilisinin elinden tutarak oturdu. Arda da benim karşıma Selin'in yanına oturdu.

"Elinin körünü." dedi Baran.

"Çok sıkıcısınız." Ceren yerinde sitem ediyordu.

"Ne yapmamızı bekliyorsun burda gelip el kızartmaca oynamanızı mı bekliyorsun?" Selin kıza sinir olmuştu belliydi.

"O da olurdu ama Doğruluk, Cesaretlilik oynayalım." dedi Ceren sevinçle.

"Oldu gülüm başka?"

"Çok kabasın!"

"Teşekkürler."

"Oynayalım." dedi Baran. Ceren sevinçle yerinde el çırptı.

"Ben istemiyorum." dedim.

"Bende." Selin de konuştu arkamdan.

"Çok mu korkaksınız sanki siz? " Arda itici tavırla konuştu.

"Neden korkak olacakmışız?" Selin Arda'ya döndü.

"Söyleyeceğimiz, yaptıracağımız şeylerden korkuyorsunuz."

"Ne alaka, oynarım ama istemiyorum." Bağırarak konuştu Selin.

"İlk olarak bağırmadan konuşmaya ne dersin. O zaman korkmadığını göster bize."

"Gösteririm, oynuyorum. Sende oynuyorsun Ayla."

"Yoo." kendimden emin şekilde.

"Çarparım ağzına."

"Tamam tamam sustum. Oynayalım neyim var da neyimi öğreneceksiniz sanki." dedim.

Ceren elindeki şişeden birkaç yudum alıp ortadaki masaya koyup çevirdi.

Kapak tarafı Selin'e  şişenin altı ise  Alper'e geldi.

"D mi C mi?"

"C"

Selin çok utanan insanlardan değildi.

"Telefonunda en utanç verici fotoğrafını göster."

"Bekle."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yoksun Yanımda | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin