63

36 4 31
                                    

Bazı hisler, bazı duygular insanların anlayabileceği tür de veya ağırlıkta değildir. Herkes herkese aynı şeyi söyler her zaman senin yanındayım derler. Ama asıl acıyı çeken insanlar sadece göstermek istedikleri kadar gösterirler acılarını.

Mesela ben çok gülerdim, çok konuşur, saatlerce aynı konudan bahsedebilirdim. Ama bir şeyler oldu sonra, gerçi bir şeyler hep oluyordu ama ben geç farkettim işte, bazı konuları aşamadım, bazı şarkıları susturamadım, bazı cümleleri unutamadım ve kalbimi yaşanmışlıklardan arındıramadım. Birileri uzun uzun bir şeyler anlatıp durdu ama cevap veremedim hiçbirine. Çok sevdim herkesi ama kimsenin sevdiği olamadım. Çok şey sayıkladım, kimse anlamaya çalışmadı. Sonra sustum, hep öyle olur ya zaten.Hayatıma devam da etsem, yokmuş gibi de davransam, iyiyim de desem, gülsem de, etrafıma neşe de saçsam bazı geceler müthiş bir acı içinde kalıyorum ve kimse farketmesin diye uyumak zorunda kaldığım gecelerim oluyor.. Kendim için neler yapıp yola devam ettiğimi anlatamam bile ama bazen öyle bir an geliyor ki İşte o anda hislerim kelimelere yetmiyor. Benim artık hayalim de umudum da yok, gelişi güzel yaşıyorum hayatı acımı yok sayıp yaşabildiğim kadar. Bazen ne hissettiğimi bile bilmiyorum. Tek bildiğim çok yorgunum ve bütün her şeye kırgınım ben.

İçimdeki kız üstünü başını yırtıp bağıra çağıra ağlıyor, dışımdaki kız bir yere gözlerini dikmiş saatlerce aynı yere bakıyor.
                              🤍

Ayla: insanlar benim seni üzdüğümü düşünüyorlardı kesin.

Ayla: üzgünüm!

Ayla: seni incittiğim için.

Baran: yaptığım en mantıklı şeydi seni sevmek.

Baran: Ayla çok özel detayların var senin.

Ayla: ne gibi?

Baran: hem ruhunda hem bedeninde.

Baran: fark edilmesi zor detaylar.

Ayla: nasıl yani?

Baran: Ruhundan başlayacak olursam, ne hissettiğini belli etmemeye çalıştığını da aynı zamanda ne hissettiğini de belli ediyorsun. Bu seni o kadar tatlı gösteriyor ki kendini o anlarda görsen yanaklarından ısırmak istersin.

Ayla: Hey yanaklarım bana lazım!

Baran: bedenin de ise,

Baran: Soluna geçip elini sağ tarafa doğru beline attığımda elime gelen ufak bir çıkıntı var, çok küçücük bir çıkıntı. O  zamanlarda fark etmiştim.  çok küçük bir yara izi... Her dokunduğumda çok kötü hissettiğim bir yara izi.

Baran: ama hâlâ nedenini bilmediğim bir yara, bir çıkıntı.

Ayla: bunları nasıl biliyorsun?

Baran: seni izledikçe.

Ayla: çok aşıksın bana.

Baran: hemde nasıl be kızım!

Baran: senin oraya geleceğim birazdan.

Ayla: neden?

Baran: seni özledim.

Ayla: 'fotoğraflarıma bak' demiştim sana önceden.

Baran: hatırlıyorum, her şeyi hatırlıyorum.

Baran: 'ya sesini özlersem, o zaman yetecek mi fotoğrafların? ' demiştim.

Ayla: oy Baran oy.

Yoksun Yanımda | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin