64

24 3 48
                                    

Hellooo ben geldim.

Bu bölümde Toprak ve Ayla olacakkk

Giderek vazgeçtim ben olmaktan, yorulmaktan...

Giderek vazgeçtim ben olmaktan, yorulmaktan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                             🤍🌼

Selin'in yanına gelmiştim. Onunla birlikte biraz eski anıları konuşup dedikodu konuşacaktık. Bu sokağa geldiğimde aklıma hep küçüklük anılarımız geldi.

Apartman kapısında Selin'i görünce ona adımlar atarak yaklaştım. Bana sıkıca sarılınca bende ona sıkıca sarıldım.

"O kadar özlemişim ki seni anlatamam!" diyip daha çok sarıldı.

"Birazdan nefessiz kalıp öleceğim senin yüzünden." dediğim an kolları gevşedi ve büyük bir kahkaha attı.

"Sorry canım." dedi yapmacık bir ses tonu ile.

"Nereye gidelim?" diye sordu.

"Fark etmez bana." dediğimde avucunu alnına vurdu. Ne olduğunu anlamadım.

"Şimdi bende fark etmez diyeceğim kalacağız mal gibi." Dedi

Doğru ya hep böyle oluyordu. Bir arkadaşınla buluşunca neden hep böyle oluyor.

"Neyse şu sokaktan bir çıkalım illa karşımıza bir yer çıkar."  Dediğinde kafamı salladım.

"Ben burdan gittikten sonra neler oldu?" diye sordum.

"Pek bir şey olmadı. Toprak aynı Toprak, İbo aynı İbo." Dedi.

"Sen?" diye sordum. Çünkü az önceki cümleyi kurarken kendisinden bahsetmedi ve yüzü de düşmüştü.

" Bende aynı Selin'im." dediğinde inanmayan gözlerim ile ona baktım ama o gözlerini kaçırdı.

"Yalan söylüyorsun." dedim.

"Senin gözünden hiçbir şey kaçmıyor ya!" dedi.

"Anlat ne oldu?" dediğim sırada benim eski oturduğum sokağa girdiğimizi fark ettim. Eski oturduğumuz daire baktığımda birileri çoktan taşınmıştı. Balkon da bir kadın ile adam kahkahalar atarak konuşuyorlardı.  Adam ayağa kalktığı sırada adama kitlendim. İkisi de çok mutluydu. Adam içeriye girdi ve saniyeler içinde kucağında bir kızla geri geldi.

O adam benim babamdı.

O kız babamın kızıydı.

O kadın babamın eşiydi.

O ev önceden bizim oturduğumuz evdi.

O evde benim anılarım vardı. Şimdi o ise o anılarımı yok etmek için oraya gelmişti. Kızını öpüp kokladı bana yapmamıştı hiçbir zaman bunu.

Zaman sanki şuan benim için bitmişti.

Kadın bana doğru döndü. Uzunca baktı. Tanımaya çalıştı. Daha sonra babama bir şeyler dedi ve babamda döndü. Yüzündeki gülümseme çok çabuk soldu.

Yoksun Yanımda | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin