61

56 5 155
                                    

Hemen başlayalımm

Okuduğunuz günü, saati hemen alayım buraya.

İyi okumalar🌼🤍

Bazen o kadar çok yorulursun ki zayıflığını gösterip destek beklersin ama insanların ne kadar acımasız olduğunu unutmuştum.

Bazen o kadar çok yorulursun ki zayıflığını gösterip destek beklersin ama insanların ne kadar acımasız olduğunu unutmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Baran'dan ayrılıp eve gireceğim sırada bizim dairenin ışıklarının yandığını görünce annemin uyanık olduğunu düşündüm. Zile basacağım sırada apartmanın içerisinden biri çıkarak zile basmamamı sağladı. Kadın kaşlarını çatarak bana baktı yanımdan geçerken bir şey dedi.

"Bu saatte kızın dışarıda ne işi var?" diyerek beni küçümsedi.

"Sen niye dışarıya çıkıyorsun abla?" dedim arkasından. Arkasını dönerek sinirle bana baktı.

"Bir de cevap veriyor,utanmaz!" kadının bir şeye sinir olduğu belliydi ki sinirini benden çıkarıyordu.

"Ne yapmamı istersiniz, Afedersiniz de şu an benim yanımdan geçerken bana laf atıyorsunuz. Üslubum size karşı şu ana kadar değişmedi. Ne terbiyesizliğimi gördünüz de bana karşı böyle kin dolu konuşuyorsunuz?" dedim. Kadın birkaç adım atarak yanıma geldi. Kaşları havaya kalkmıştı.

"Sen şu apartmana yeni gelen kadının kızı olmalısın." dedi yine küçümser bir tavırla.

"Evet." dedim. Sesli bir kahkaha atınca kaşlarım çatıldı.

bu kadar komik olan şey ne?

"Doğru, evde baba yok ki kız da azcık terbiye olur, edep olur, bu saatte dışarıdan gelinmeyeceğini bilmeli, evde oturmalı." sinirimin daha fazla artığını farkındaydım. Kendimi tutuyordum. Bir adım ben de kadının yaptığını yaptım ve onun önünde durdum. İkimizin nefesi birbirimizin tenine çarpıyordu.

"Bir daha ne babam hakkında ne de annem hakkında ağzından bir laf çıktığını duyarsam hanımefendi hiç iyi şeyler olmayacak." dedim elleri ile kolumu tuttu. Onun sıcak eli benim soğuk bedenime değince ürperdim.

"Kimden geliyor bu cesaret?" dedi. Kolumu sıksa da yüzümde bir mimik hareket etmedi.

"Çek o elini." Kolumu kadının ellerinden kurtarmaya çalışsam da olmadı sıkıca tutuyordu.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldığım sırada kadının eli kolumdan çekildiğini fark ettiğimde şaşkınlıkla gözlerimi açtığımda karşımda Baran'ı gördüm.

"Teyze, farkında mısın sende bir kadınsın o da bir kadın. İstediğin zaman da istediğin saatte istediğin şekilde dışarıya çıkabilirsiniz. Bu kıza karşı bunları diyorsan sana karşı biri bunu diyorsa susacaksın. Sen özgürsen o da özgür." Baran kadının kolunu hafifçe itti.

"Vay, bu saatte bu çocukla he!" diye imada bulunması benim midemi bulandırdı.

Arkamdan gelen çimene basılma sesi ile arkamı döndüm. Buğra dudaklarındaki sigarayı parmaklarının arasına alarak çimenlerden daha uzak bir yere fırlattı.

Yoksun Yanımda | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin