13

596 25 8
                                    

"Bu kadar severken nasıl dayanıyorsun Ayla?" Selin'in sorusu ile gözlerimi Toprak'dan çekip ona çevirdim.

"Bir gün herşeyin biteceğine inanarak, ona kavuşma hayaline sarılıyorum." Gözlerim tekrar kantin masasında oturan Toprak'a kaydı.

"Aldığı nefes umuduma yağmur oluyor. Yangınımı söndürüyor." Selin ellerimi ellerinin arasına aldı.

"Sen çok güzel seviyorsun."

"Gidip niye açılmıyorsun?" Bunu bende kendime hep sordum ama yapamadım.

Kahvemi içerken merdivenlerden inen Ezgi'ye baktım.

Selin onu görmüş olacak ki sinsice gülmeye başladı. O da bizi görmüştü ki gözlerini devirerek yanımızdan gitti. Nereye gittiğine bakmak istediğim sırada İbrahim ile göz göze geldim. Kafam ile ona selamladım. O da aynısını yaptı. O sırada İbrahim'in önüne Ezgi geçince ikimiz de afalladık.

Bir şeyler diyordu ağzını okuyordum ama ne konuştuklarını anlamadım.

Konuştuğu kişi Toprak'tı.

"Bu kız gurursuz ben size diyorum anlamıyorsunuz ki!" Selin'in isyan cümlesini duymazlıktan geldim.

Toprak sandalyeyi iterek ayağa kalktı. Sandalye yere düştüğü için kantindeki herkesin ilgisi onlara dönmüştü.

"Sen artık bana ait değilsin kızım!"

"Gurursuz musun sen! Daha kaç gün önce sevgilin ile fotoğraf attın! Ne oldu bıraktı mı seni. Bana mı geri geldin?"

"İlk önce sen benden vaz geçtin!" dedi Ezgi. Hem suçlu hem güçlü.

"Beni dinlemeden bitirdin ilişkimizi."

"Sonra da hızlıca yeni hayatına akıp gittin!" Yeni birini mi hayatına almıştı Toprak?

"Senin kadar hızlı değil!" Ezgi afallasa da belli etmedi.

"Ne diyor bunlar?" Selin'in sorusu aklımda yankılanıp durdu.

"Ben bıraktım sen terk ettin."

"Bende hayatıma aktım." Kantindeki bir kaç kişinin şaşkın bir şekilde çıkan seslerine odaklandım.

"Benim yüzümden öyle mi?"

Toprak Ezgi' ye doğru yaklaşıp " evet senin yüzünden." dedi.

"Hiç dönüp baktın mı?" diye soru sordu Ezgi'ye Toprak.

"Neye?"

"Kendine, bana, bize."

"Sen bu kararı tek başına aldın, benim fikrimi sormadın?" İbrahim birden sesli bir şekilde gülünce herkes ona baktı.

"Pardon arkadaşlar, ortamın içine sıçtım çok özür dilerim ama Ezgiciğim çocuk bir de sana sorsun mu? Sen beni aldattın ama yine de sorayım sana ayrılmak ister misin diye sorması mi gerekti?" dediğinde Selin de güldü.

"Aferin İbo, benim izimden devam ediyorsun." Selin onun duyacağı şekilde bağırdı. O sırada Toprak da bize dönünce gözleri ilk bana baktı. Gözlerimi kaçırdım.

"Bırak artık yakamı da yeni hayatıma devam edeyim sende et."

"Evet, seni çok sevdim. Allah benim belamı versin ki sevdim seni. Ama sen ne yaptın?" Hâlâ seviyordu Ezgi'yi Toprak.

"Elinin tersiyle uçuruma ittin beni."

"Hiç mi düşünmedin?"

"Bu çocuk nasıl hisseder diye?"

Yoksun Yanımda | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin