BEN GELDİMMMM
NASILSINIZ?
OKULLAR BİTTİĞİ İÇİN DAHA COK AKTİF OLABİLİRİMM ARTIKEn sevdiğiniz şarkı grubu/sanatçı?
"Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o ama... Bozmadım."
Özdemir Asaf
Artık bazı bölümlerin başına bölümün vibeını veren fotoğraflar ekleyeceğim.
SİZDEN BU BÖLÜMDE SADECE ŞARKI YERLERİNDE O ŞARKIYI AÇMANIZI İSTİYORUM. BANA HANGİ ŞARKIYI SEVDİĞİNİZİ SÖYLERSİNİZ.
Baran: geliyorsun değil mi?
Baran: erkencisin mesajı gördüğüne göre. Hep böyle erken mi kalkarsın?
Ayla: okul olduğu zamanlar erken kalkarım yoksa bu kadar erken kalkmam. Seninle buluşacağım için erken kalktım. Yavaş işlerimi halleden biriyim.
Ayla: seni tek bırakmam merak etme.
Baran: bir gün beni tek bırakırsan hatırlatırım bu sözü.
Ayla: endişelenme. Kimin konserine götüreceksin beni? Rap mı klasik mi pop mu? Ona göre bir şey giymek istiyorum.
Baran: kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle giyin.
Ayla: söylesen ölür müsün?
Baran: sürpriz.
Ayla: kendimi pijama ile rahat hissediyorum öyle geleceğim o zaman.
Baran: o kadar da değil!
Ayla: kendimi öyle rahat hissediyorum ama.
Baran: pijama hariç ne giyersen giy.
Ayla: kaç gibi buluşacağız ve nerede?
Baran: seni almaya gelirim. 8 gibi hazırlanmış ol.
Ayla: tamamdır.
Onun için erkenden kalkmıştım. Çok yavaş hazırlanan biri olduğum için onu bekletmek istemezdim. O yüzden erkenden kalkıp bütün işlerimi halletmek istedim. Sabahları kalkar kalkmaz kahvaltı yapamıyorum o yüzden birazcık oyalanmak için balkona çıktım. O sırada kahve makinesinde kahvenin hazırlamasını bekledim. Soğuk hava yüzüme çarpınca titredim. Havada çok güzel çiçek kokuları yayılmıştı. Kahvenin hazır olduğunu bildiren makinenin sesi ile içeriye girdim. Kahveyi alarak tekrardan balkona çıktım. Masanın üstüne sert bir şekilde koyunca fazla ses çıktı. Sandalyeye oturacağım sırada yukarıdan gelen sesle oturmam yarım kaldı.
"Oo, Günaydınlar." Buğra'nın sesi ile kafayı yukarıya çevirdim.
"Oo, günaydın Abuzittin bey." Elindeki sigarayı dudaklarına götürüp dumanını havaya üfledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoksun Yanımda | Yarı Texting
Ficção Adolescente22.06.2022 M: bu dünyadaki en zor şey ne diye sorsalar bana. M: sevmek yada beklemek derim. Ama sanırım beklemeyi seçerdim. Toprak: neden? M: hissetmesini beklemek, M: görmesini beklemek, M: bir gün gözlerinin ta içine bakmasını beklemek, M: ama en...